Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AGREGATE CONCASATE SR 667-2004, SR EN 13242-2003, NATURA ROCII AMFIBOLIT


Anunt de participare numarul 119435/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AGREGATECONCASATESR 667-2004, SR EN 13242-2003, NATURA ROCII AMFIBOLIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statia de asfalt Vladesti care se afla la 10 km de Rm. Valcea pe drumul spre Olanesti(DN64)
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AGREGATECONCASATESR 667-2004, SR EN 13242-2003, NATURA ROCII AMFIBOLIT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nisip concasat0-4min.5000 to- max.7500 to
Piatra sparta 4-8 (criblura)min5000 to- max 7500to
Piatra sparta 8-16(criblura)min3000 to- max 4500 toTotalmin. 13000 to- max 19500 to
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 153, 225 si 1, 729, 839RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este 34580 lei, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificat de plata a taxelor si impozitelor locale
-certificat de plata a taxelor catre bugetul consolidat al statului
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente
-Certificat de inregistrare emis de Camera de comert si industrie
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil 2009 si bilant la 30 iunie 2010
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 3400000 lei fara TVA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3400000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul privind informatiile generale;
- Lista princ. livrari in ultimii 3 ani- Recomandare-Experienta similara ?incheierea unuicontract similar in ultimi trei ani la o valoare de minim 1729000 lei fara TVA, insotit de acte constatatoare din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor contractuale (contract, proces verbal de receptie, etc.)- asigurare cu echip., utilaje, instal.care sa asigure indeplinirea contractului;
- asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului;
- declaratie de conformitatepe propria raspundere ;
- certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 ;
- aviz functionare A.N.R.M (autoritatea nationala a resurselor nationale)
-autorizare laborator propriu sau contract colaborare conform SR 17025/2005 ;
- certificat pentru controlul productiei in fabrica SR EN 13043-2003 conditie obligatorie- dosar tehnic privind certificarea de conformitate a calitatii pentru agregate naturale de cariera, pentru producatorul respectiv, conform Directivei 89/106/CEE- privind armonizarea legilor, reglementarilor tehnice si a prevederilor administrative ale Statelor Membre referitoare la produse pentru constructii, cu Legea nr. 608/2001 si cu HG 622/2001 cu modificarile si completarile ulterioare privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a produsului pentru constructii, inclusiv declaratia de conformitate, CE ? certificate de conformitate aferente ( dosar complet, inclusiv rezultatele incercarilor) ? legalizat notarial conform cu originalul sau copie conform cu originalul; Pentru transportator : contract ferm cu producatorul . Fiecare transport de agregate va fi insotit la livrare, de declaratia de conformitate de la producator.
- In conformitate cu art.34, alin.(2) din O.U.G. 34/2006, ofertantul are obligatia de a lua toate masurile privind conditiile de munca si protectia muncii prin respectarea legislatiei in vigoare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta la deschiderea ofertelor o declaratie pe propria raspundere privindrespectarea normelor de sanatate si securitateain munca, in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Rm. Valcea , nr. 14 , str. G-ral Praporgescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana autorizata avand imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS , NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0380084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA,
Adresa postala:  Str G-ral Praporgescu, nr 14, Localitatea:  RM. VALCEA, Cod postal:  240595, Romania, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2011 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer