Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AGREGATE CONCASATE CONF. SR EN 667-2004, SR EN 13242-2003 natura rocii amfibolit


Anunt de participare numarul 137166/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. +40 0250731016-130, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AGREGATE CONCASATE CONF. SR EN 667-2004, SR EN 13242-2003 natura rocii amfibolit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: statia de asfalt Vladesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul AGREGATE CONCASATE CONF. SR EN 667-2004, SR EN 13242-2003 natura rocii amfibolit se refera la livrarea de agregatede cariera si anume : Nisip concasat0-4min5000 tomax. 7500 to
Piatra sparta4-8min5000 tomax. 7500 to
Piatra sparta8-16min.2000 tomax. 3000 to------------------------Totalmin12000 tomax. 18000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nisip concasat0-4min5000 tomax. 7500 to
Piatra sparta4-8min5000 tomax. 7500 to
Piatra sparta8-16min.2000 tomax. 3000 to------------------------Totalmin12000 tomax. 18000
Valoarea estimata 1.209.677, 41 lei reprezinta valoarea contractului initial pana la 31.12.2012.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 209, 677.41 si 1, 814, 516.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se intentioneaza a se face o suplimentare cf. art. 6 din HG 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant garant pentru part este de 24.100 lei.Modul de constprin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se vaprezenta in originalsau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX0001402. Cod Fiscal 2540813? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum.? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai incazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM.In conform cu art.2781 , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garant departicip se va retine suma de 4989, 68 lei.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egalacu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor Da? Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA .? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului? Modul de restituire a garantieiIn cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de ladata intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1, Persoanele cu functie de decizie sunt: Primar - Romeo Radulescu, Viceprimar - Cosmin Constantinescu, Administrator Public - Eduard MihailTanasescu, Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode, Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma, Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona
Elena Duta, Director Economic - Ion Lepadat, Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas, Director Juridic - Petre Cazan, Sef Serv. APL si
Reglementari - Daniela Elena Ciobanu, Director general DADP - Laurentiu Teodorescu, Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca, Sef Serv.
Tehnic DADP - Emilia Munteanu
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certif. de plata a taxelor si
impozitelor locale , certif. de plata a taxelor catre bugetul consolidat al statului , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul
actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se
afla in stare de faliment .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .
Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Aviz functionare A.N.R.M (Autoritatea Nationala a Resurselor Nationale)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani in valoare 2.400.000lei,
Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost ales
respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata
a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin
(2)/HG925/2006 si art.9 lit.b).Curs anual mediu BNR/2008 1euro= 3, 6827
lei, Curs anual mediu BNR/2009 1 euro = 4, 2373 lei si curs anual mediu
BNR/2010 , 1 euro 4, 2099 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a produse furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna
executie pentru cele mai importante furnizari de produse, din care sa reiasa
ca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de unul
sau mai multe contracte din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse
similare in valoare de 1.200.000 lei fara TVA. Aceasta lista poate fi
insotita de recomandare din partea beneficiarilor si proces verbal de recetie
la terminarea furnizarii produselor si/sau alte documente care sa ateste
dovada indeplinirii contractului/contractelor.Curs mediu euro1.2008 Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 6827lei2.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei3.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei4.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379 lei Experienta similara va fi cea din ultimii 3 ani pana la
depunerea ofertelor .
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de
care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea
corespunzatoare a contractului
Asigurarea cu personal de specialitate pt. indeplinirea contractului
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de
catre subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori
economici va depuneodata cu oferta si documentele care o insotesc
Ofertantul are obligatia de a prezenta la deschiderea ofertelor , draft-ul de contract insusit , prin stampilarea pe fiecare pagina a acestuia , iar in cazul in care exista amendamente acestea vor fi prezentate odata cu depunerea ofertei
autorizare laborator propriu sau contract colaborare conform SR 17025/2005
Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are
implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management
al calitatii sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 11:00
Locul: Primaria Rm. Valcea , str. G-ral Praporgescu , nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota: In cazul in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul locautoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret. Durata contractului este pana la data de 31 decembrie 2012.Valoarea estimata maxima este cea corespunzatoare suplimentarii in conditiile prevazute la art.6 alin.(3) din HGnr 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic contencios al Primariei Municipiului Ramnicu Valcea
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm Valcea, ,Cod postal: 240595, Romania, Tel. +40 0250731016, Email: [email protected], Fax: +40 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer