Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AGREGATE CONCASATE DE BALASTIERA


Anunt de participare numarul 46233/13.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: Str.Obor , Nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: Doru Iliescu, Tel.0248223203, Email: [email protected], Fax: 0248218266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AGREGATE CONCASATE DE BALASTIERA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ORAS STEFANESTI, STR. CAVALERULUI, VALEA MARE, JUD. ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE ACHIZITIE "AGREGATE CONCASATE DE BALASTIERA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nisip 0-4 natural = 6500 mc;
pietris 4-8 concasat = 3500 mc;
pietris 8-16 concasat = 3500 mc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 000 si 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 5600 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA FARA TVA DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE IN FORMA LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ARTICOLUL 181/OUG NR. 34/2006 MODIFICATA SI COMPLETATA PRIN OUG NR. 94/2007, OPERATORII VOR PREZENTA OBLIGATORIU CERTIFICATE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT SI LA BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI SAU ALTE DOCUMENTE EDIFICATOARE DE ATESTARE SAU APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, CERTIFICATE AL SISTEMULUI CALITATII SI MEDIULUI .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORII VOR PREZENTA BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 30.06.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OPERATORII VOR PREZENTA LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII 3 ANI, DOUA CONTRACTE SIMILARE, AUTORIZATIE DE LIVRARE A PRODUSELOR, CERTIFICAT DE CONFORMITATE A PRODUSELOR .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA UNITATII SAU OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 11:00
Locul: SEDIUL ADP PITESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORII ECONOMICI SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110016, Romania, Tel.0248/219374, Fax: 0248/223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR. OBOR, NR.3, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110046, Romania, Tel.0248/223203, Fax: 0248/223203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer