Licitatie Publica - AGREGATE NATURALE DE BALASTIERA PRELUCRATE PRIN SPALARE, CONCASATE SI SORTATE SR 662/2004
Anunt de participare numarul 93323/22.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: Florica Partenie, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AGREGATE NATURALE DE BALASTIERA PRELUCRATEPRIN SPALARE, CONCASATE SI SORTATE SR 662/2004
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de asfalt Vladesti care se afla la 10 km de Rm. Valcea pe drumul spre Olanesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Agregatele de balastiera sunt necesare prepararii betoanelor si mixturilor asfaltice la statia de asfalt Vladesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14211000-3 - Nisip (Rev.2)
14212120-7-Pietris (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AGREGATE NATURALE DE BALASTIERA PRELUCRATEPRIN SPALARE, CONCASATE SI SORTATE SR 662/2004Nisip0-4max. 4500 mcPietris4-8max. 1500 mcPietris8-16max1500 mcTotalmax. 7500mc
Valoarea estimata fara TVA: 450, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.03.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 9000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local. Plata se face prin Ordin de Plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, conf. OUG34/2006;Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, in original sau copie legalizata
Certificat de plata a taxelor catre bugetul consolidat al statului, in original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente, in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare emis de Camera de comert si industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil, 30 iunie2009
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 901260lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea formularului privindinformatiile generale;
- Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani(Se completeaza formularul C1 );
- Recomandare din partea a cel putin doi beneficiari;
Experienta similara ;Asigurare cu echipamente , utilaje, mijloace fixe care sa asigure indeplinirea contractului;
Asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului;
Declaratie de conformitatepe propria raspundere ;Certificate ISO 9001, OHSAS, sau echivalente ;Aviz functionare A.N.R.M(autoritatea nationala a resurselor nationale)
Autorizare laborator propriu sau contract colaborare conform SR 17025/2005 ;Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara incheierea unuicontract in ultimi trei ani la o valoare de 450000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Rm. Valcea, str. G-ral Praporgescu, nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere reprezentantii ofertantilor trebuie sa prezinte imputernicire din partea firmei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este publicata pe SEAP. Toate modificarile si copletarile ulterioare vor fi publicate pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-Sectia contencios administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0380084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: Str. G-arl Praporgescu, nr.14, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2010 12:00