Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Agregate naturale si concasate de balastiera


Anunt de participare numarul 134032/17.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Pitesti
Adresa postala: Str.Obor , Nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110040, Romania, Punct(e) de contact: Doru Iliescu, Tel. +40 248221401, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 248218266, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Agregate naturale si concasate de balastiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sectia reparatii strazi si mecanizare, punct de lucru din oras Stefanesti - Valea Mare.Program de lucru: 7, 30 ? 15, 30 ?de luni pana vineri.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie agregate naturale si concasate de balastiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
nisip nat sort 0-4 mm =15000t;pietris de concas sort 4?8 mm =7000t;pietris de concas sort 8?16 mm =10000t;piatra sort 0?63 mm =10000t;refuz de ciur =6000t.
Valoarea estimata fara TVA: intre 749, 000 si 993, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contr se poate prel pana la 30.04.13, conf art6, al(3)H.G.925/06, fara ca pretul sa se modifice
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
13000lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata.a) Scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;c) Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d) Cu Ordin de Plata in contul nr: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar Administratia Domeniului Public Pitesti;
- Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestuia.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, in baza cererii scrise a acestora.Ofertantii in calitate de IMM beneficiaza de reducerile reglementate de legea 346/14.07.2004. a)cuantumul gar de buna exec: 10% din val contr, iar pentru ofertantii in calit de IMM cuantumul gar. de buna exec. va fi de 5% din val. contr, conf legii 346/14.07.2004, art.16, alin 2.b)modul de constit. a gar. de buna exec. : -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
-scris. de gar. bancara (form. nr.11);
-se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf prev. art.278.1 din OUG nr. 34/2006.c)contractantul are obligatia de a deschide un cont de gar. de buna exec. la dispozitia autoritatii contract., la Trezorerie. Pe parcursul indeplinirii contr., autoritatea contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec. in docum. de atrib. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.(conform art. 90 din HG.925/2006, cu modif si complet. ulterioare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Operatorul economic va fi exclus de la procedura conf. art. 11 din legea nr. 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;
Cerinta nr. 2.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.Cerinta nr. 3.Declaratie privind eligibilitatea: Formularulnr.12 A
Cerinta nr. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B
Cerinta nr. 5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C
Cerinta nr. 6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de
atribuire sunt: Director: Iliescu Doru, Contabil sef: Ograda Cristina, Jurist: Savulescu Lavinia, Membrii comisiei de evaluare: insp. spec. Pavel Ionel, insp. spec. Rusea Marian, insp. spec. Dumitru Paun, insp. spec. Pantila Viorel, insp. spec. Visinescu Mihaela.
Cerinta nr. 7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordin 314/12.10.2010 ): Formularul nr. 13.
Cerinta nr. 8.Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local: certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1.Persoane juridice / fizice romane.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2.Persoane juridice / fizice straine.Forma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2.Experienta similara: Executarea in ultimii 3ani a cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare si a unei cantitati cel putin egale cu cantitatea solicitata
Cerinta nr. 3.Informatii privind subcontractantii: Se solicita -subcontractantii si specializarea acestora
Cerinta nr. 4.Conformitatea produselor ofertate
Cerinta nr. 5
Declaratiide conformitate a calitatii produselor
Cerinta nr. 6
Ofertantul va face dovada ca produsele ofertate sunt produse in statii de sortare si concasare atestate con. PA-004-act.1/02.09.2006 a Insp. de Stat in Constructii din Romania:
Cerinta nr. 1.Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
10%
Descriere: Componenta tehnica.Termenul minim de livrare nu poate fi mai mic de 1 (una) zi, iar termenul maxim de livrare nu va fi mai mare de 3 zile.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S220-357871 din 16.11.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
9luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 11:00
Locul: sediul ADP Pitesti, str. Obor nr.3, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Event clarif privind docum de atrib se trimit in termen de 7 zile de la public in SEAP a invit de particip si a docum de atrib, iar rasp. se primesc in termen de 2 zile de la primirea acestora la sediul autorit contr.2.Modul de departaj a ofer. cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctajeegale, autorit contract va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta a are cel mai mic pret.Daca si preturile sunt egale, se va solicita ofert aflati la egalit o noua oferta fin, depusa in plic inchis la sediul autorit contract, la o data precizata.3.Detalii priv aplic algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare (pretul ofertei) se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertei se acorda punctajul maxim alocat;b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn (pret minim/pret n) x punctaj maxim alocat;Punctpentru factorul de evaluare (termen de livrare) se acorda astfel: a)Pentru cel mai mic termen de livr se acorda punctajul maxim alocat;b)Pentru un termen de livr mai mare decat cel prevazut la litera a) se aplica formula;Pn= (termen de livrare/termen n) x punctajul maxim alocat;Term de livr reprez durata exprim in zile lucrat de la lansarea comenzii prin fax pentru o transa de 300 to din fiecare tip de produs, adica in total 1500 tone de produse pe o transa, de la locul de depozitare al acestorapana la locul de livrare , respectivsectiaADP Pitesti situata in Valea Mare, strada Cavalerului, oras Stefanesti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf OUG 34/2006, articol Art. 256²*): Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Pitesti ? Compartiment Juridic
Adresa postala: strada Obor nr.3, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110194, Romania, Tel. +40 248221401 / +40 248223526, Email: [email protected], Fax: +40 248221401 / +40 248223526
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer