Licitatie Publica - AGREGATE PENTRU CONSTRUCTII, APARATAJ UNGERE PENTRU UTILAJE DE CARIERA, ARCURI UTILAJE SUPRAFATA, AXE SI ARBORI, BALANSIERI, ROTI ACTIONATE, BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE, BRIDE MINIERE ASAMBLATE, BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL, CONFECTII METALICE PENTRU UTIL
Anunt de intentie (utilitati) numarul 7935/06.11.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
AGREGATE PENTRU CONSTRUCTII
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIATRA DE CONSTRUCTIE, NISIP, PIATRA DE CARIERA SI CONCASATA, BALAST
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
14110000-5 - Piatra de constructie (Rev.1)
14211000-3-Nisip (Rev.1)
14212300-3-Piatra de cariera si concasata (Rev.1)
14212310-6-Balast (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 215, 818.5RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
SE POT OBTINE DE LA SEDIUL SNL OLTENIA SA TG JIU, TELEFON 0725531170, FAX 0253222015
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
APARATAJ UNGERE PENTRU UTILAJE DE CARIERA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE APARATAJ UNGERE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29122170-2 - Pompe de lubrifiere (Rev.1)
29124222-6-Piese pentru pompe de dozare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 474, 481.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ARCURI UTILAJE SUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ARCURI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 65, 400.77RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
AXE SI ARBORI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE AXE SI ARBORI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29141110-3 - Arbori de transmisie (Rev.1)
29221981-4-Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 29, 362.84RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BALANSIERI, ROTI ACTIONATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BALANSIERI, ROTI ACTIONATE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 302, 778.25RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BOLTURI ANTRENARE ROTI MOTRICE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 36, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BRIDE MINIERE ASAMBLATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BRIDE MINIERE ASAMBLATE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27321000-1 - Produse laminate plate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 410, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE BUCSI SI BOLTURI DIN OTEL
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 601, 611.98RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CONFECTII METALICE PENTRU UTILAJE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29521000-7-Echipament minier (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 294, 100.09RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CUPLAJE PENTRU UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE CUPLAJE PENTRU UTILAJE MINIERE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29141700-6 - Cuplaje de arbori (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 664, 880.56RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
DISPOZITIVE DE CURENT
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DISPOZITIVE DE CURENT
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 102, 625.47RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE DE TRASEU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTE DE TRASEU
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.03.2008
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 425, 636.85RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTE DE UNGERE PENTRU UTILAJE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTE DE UNGERE PENTRU UTILAJE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29124222-6 - Piese pentru pompe de dozare (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 74, 564.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ELEMENTI DE SENILA UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ELEMENTI DE SENILA UTILAJE MINIERE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 805, 657.63RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
FRINE, SAIBE FRINA, TIMONERII, SABOTI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SAIBE FRINA, TIMONERII, SABOTI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 173, 551.06RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
INSTALATII DE VULCANIZAT BENZI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE INSTALATII DE VULCANIZAT BENZI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
25122100-3 - Tuburi, conducte si furtunuri din cauciuc vulcanizat (Rev.1)
25122220-0-Garnituri de etansare (Rev.1)
29122000-0-Pompe (Rev.1)
29221981-4-Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29436000-4-Prese (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.03.2008
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 470, 855.74RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LAGARE BUCSI SI CUZINETI DIN BRONZ
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIELAGARE BUCSI SI CUZINETI DIN BRONZ
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.03.2008
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 42, 580.23RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LEMN MINA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE LEMN MINA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
20120000-3 - Lemn de mina (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 897, 807.75RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MANSOANE CAPETE TERMINALE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MANSOANE CAPETE TERMINALE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24800000-2 - Diferite produse chimice (Rev.1)
31340000-1-Accesorii de cablu, izolate (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.03.2008
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 356.52RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
MOTOARE ELECTRICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MOTOARE ELECTRICE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31110000-0 - Motoare electrice (Rev.1)
31161000-2-Piese pentru motoare si generatoare electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.02.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 993.74RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR.SE POATE PREL-SUP.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ORGANE DE ASAMBLARE NESTANDARDIZATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ORGANE DE ASAMBLARE NESTANDARDIZATE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 61, 941.46RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB AGREGAT HIDRAULIC
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB AGREGAT HIDRAULIC
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526000-2 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.02.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 145, 462.37RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB EXCAVATOR 2000 MODERNIZAT
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB EXCAVATOR 2000 MODERNIZAT
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 12, 855.77RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB PT.COMBINE DE SUBTERAN
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB PT.COMBINE DE SUBTERAN
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29142000-6 - Piese pentru elemente de angrenare si de antrenare (Rev.1)
29526000-2-Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.1)
29526140-5-Piese pentru utilaje de excavare a tunelurilor (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 976, 312.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB PT.COMPLEXE MECANIZATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB PT.COMPLEXE MECANIZATE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526000-2 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.01.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 507, 726.56RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB PT.TRANSPORTOARE TIP TBS
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB PT.TRANSPORTOARE TIP TBS
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 26.02.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 130, 871.95RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB PT.TRANSPORTOARE TIP TR (cu racleti)
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB PT.TRANSPORTOARE TIP TR (cu racleti)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221723-8 - Transportoare blindate pentru mine (Rev.1)
29221980-7-Piese pentru transportoare (Rev.1)
29526000-2-Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 12.02.2008
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 281, 852.04RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB UTILAJE CLASICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB UTILAJE CLASICE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
25122220-0 - Garnituri de etansare (Rev.1)
28542000-3-Rulmenti cu role (Rev.1)
29522000-4-Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.1)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.03.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 864, 695.15RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PIESE SCHIMB UZINALE PENTRU UTILAJESUPRAFATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PIESE SCHIMB UZINALE PENTRU UTILAJE SUPRAFATA(excavatoare cu rotor)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.03.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 186.77RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PINIOANE, ROTI DINTATEUTILAJE MINIERE (EXCAVATOARE CU ROTOR)
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PINIOANE, ROTI DINTATEUTILAJE MINIERE (EXCAVATOARE CU ROTOR)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29141110-3 - Arbori de transmisie (Rev.1)
29221981-4-Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.03.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 183, 387.04RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PLACI DE UZURA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PLACI DE UZURA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 588, 683.39RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
POMPE SI PIESE SCHIMB PENTRU POMPE CENTRIFUGALE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE POMPE SI PIESE SCHIMB PENTRU POMPE CENTRIFUGALE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29122430-3 - Pompe centrifuge (Rev.1)
29124000-4-Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.03.2008
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 036, 330.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PROFILE DE MINA SG
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PROFILE DE MINA SG
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27141000-5 - Bare si tije laminate la cald (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2008
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 211, 280RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PROFILE METALICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PROFILE METALICE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27141000-5 - Bare si tije laminate la cald (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.03.2008
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 356, 998.58RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RAZURI, CUPLAJE DIN CAUCIUC, PLACI SI INELE DIN CAUCIUC
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RAZURI, CUPLAJE DIN CAUCIUC, PLACI SI INELE DIN CAUCIUC
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
25121000-5 - Articole de cauciuc nevulcanizat (Rev.1)
25122000-2-Articole de cauciuc vulcanizat (Rev.1)
25122510-0-Inele elastice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.02.2008
9 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 677, 168.98RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
REDUCTOARE UTILAJE SI PIESE DE SCHIMB
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE REDUCTOARE UTILAJE SI PIESE DE SCHIMB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29140000-2 - Angrenaje, elemente de angrenare si de antrenare (Rev.1)
29142000-6-Piese pentru elemente de angrenare si de antrenare (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
33252310-7-Manometre (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.04.2008
7 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 721, 187.96RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RIDICATOARE ELECTROHIDRAULICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RIDICATOARE ELECTROHIDRAULICE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221630-9 - Dispozitive de ridicare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 903, 185RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ROLA SPRIJIN SI ALERGATOARE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ROLA SPRIJIN SI ALERGATOARE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 25.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 195, 346.35RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ROLA PENTRU CABLU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ROLA PENTRU CABLU
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29526400-6 - Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 560RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RULMENTI ROTIRE UTILAJE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RULMENTI ROTIRE UTILAJE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28542000-3 - Rulmenti cu role (Rev.1)
29526400-6-Piese pentru excavatoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.01.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 767, 467RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TEVI DIN OTEL
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TEVI DIN OTEL
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27131000-2 - Conducte din otel carbon (Rev.1)
28863100-0-Tevi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 704, 526.44RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ULEIURI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ULEIURI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
23123100-6 - Uleiuri pentru motoare (Rev.1)
23123400-9-Uleiuri pentru angrenaje (Rev.1)
23123600-1-Uleiuri pentru sisteme hidraulice si pentru alte utilizari (Rev.1)
23123640-3-Uleiuri utilizate ca izolanti electrici (Rev.1)
23130000-7-Uleiuri minerale si preparate din petrol (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 162, 061.24RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
UNSORI MINERALE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE UNSORI MINERALE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
23311000-0 - Vaselina (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 373, 075RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
UTILAJE CLASICE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE UTILAJE CLASICE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34223310-2 - Remorci de uz general (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 460, 400RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TEHNICA DE CALCUL, PIESE DE SCHIMB SI SOFT
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TEHNICA DE CALCUL, PIESE DE SCHIMB SI SOFT
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30231300-0-Computere de birou (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
32323100-4-Monitoare video color (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 129, 094.39RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
RULMENTI SI BUCSI RULMENTI
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RULMENTI SI BUCSI RULMENTI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28542000-3 - Rulmenti cu role (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.04.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 488, 394.06RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SINA CALE FERATA
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SINA CALE FERATA
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27152200-7 - Sine din otel (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.04.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 833, 280RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SUPORTI DE CABLU
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SUPORTI DE CABLU
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221981-4 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.04.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 520RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
TAMBURI UTILAJE MINIERE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE TAMBURI UTILAJE MINIERE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221980-7 - Piese pentru transportoare (Rev.1)
29221981-4-Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 117, 788.87RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
CONTR. SE POATE PREL.-SUPLIMENTA.LA PRET CONTR. INIT. PANA LA MAXIM 35% DIN CANTITATEA INITIALA, CF. HG 925, ART.6, P.3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 106, 411, 921.62 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2007 16:22