Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 105302/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Anghel, Tel. 0213074629, Email:  [email protected], Fax:  0213032572, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit echipamente Nehoiasu, Nehoiu, jud. Buzau si amplasamentele obiectelor din cadrul amenajarii hidroenergetice Surduc-Nehoiasu.
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta necesare finalizarii si punere in functiunre grup hidroenergetic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31120000-3 - Generatoare (Rev.2)
31174000-6-Transformatoare de alimentare (Rev.2)
31214100-0-Intrerupatoare (Rev.2)
42112200-9-Turbine hidraulice (Rev.2)
42131210-1-Vane cutit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il constituie proiectarea, fabricatia, livrarea si asistenta tehnica la montaj si receptii a echipamentelor si instalatiilor electrice si a echipamentelor mecanice prevazute pentru echiparea amenajarii hidroenergetice Surduc-Siriu, treapta Surduc-Nehoiasu etapa I.
Defalcarea pe loturi a echipamentelor care face obiectul procedurii este prezentata in Caietul de sarcini:
Valoarea estimata fara TVA: 76, 181, 843RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garanti a de participare este de: Lot 1A?30.000 lei, Lot2A?160.000 lei, Lot3A?160.000 lei, Lot4A?700.000 lei, Lot1B?160.000 lei, Lot2B?25.000 lei, Lot3B?6.500lei, Lot4B?4.500 lei, Lot5B?70.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Declaratieprivind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata
Document edificator (certificat), in copie, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica;
Certificat constatator emis de registrul Comertului cu cel mult 30 de zile anterior deschideri ofertelor, in copie legalizata sau original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009: Cerinta obligatorie:
Se va prezenta bilantul contabil, in copie legalizata, vizat si inregistrat la organele competenteInformatii generale, Prezentare Formular 3, completat, din care sa rezulte: o cifra medie de afaceri pe loturi in ultimii 3 ani: a. Prezentare Formular 3, completat, din care sa rezulte: o cifra medie de afaceri pe loturi in ultimii 3 ani de minim:
? Lot 1 A-3.200.000 lei /776.700 eur
? Lot 2 A-16.000.000 lei /3.883.500 eur
? Lot 3 A-16.000.000 lei /3.883.500 eur
? Lot 4 A-75.000.000 lei /18.203.883 eur
? Lot 1 B-16.000.000 lei /3.883.500 eur? Lot 2 B-2.500.000 lei /606.796 eur
? Lot 3 B-600.000 lei /145.631 eur
? Lot 4 B-400.000 lei /97.087 eur
? Lot 5 B-6.500.000 lei /1.577.670 eur1 eur = 4, 12 lei (curs BNR la 31.01.2010-data estimarii valorii loturilor)
b. Lichiditatea generala Lg = 80...100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniInformatii referitoare la persoanele de conducere precum si persoanele direct raspunzatoare de indeplinirea contractului;Cerinta obligatorie: Prezentare Formular 4, completat, inclusiv Fise cu experienta similara - Formular 5 si recomandari.Ofertantii trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte de furnizare de echipamente similare finalizate definite mai jos a caror valoare pe loturi, fara TVA, sa fie mai mare sau cel putin egala cu unul sau mai multe contracte (valoare cumulata): Lot1A-1.500.000 lei/364.078;Lot2A-7.600.000 lei/1.844.660 eur;Lot3A-7.600.000 lei/1.844.660 eur;Lot4A-34.200.000 lei/8.300.971 eur;Lot1B-7.600.000 lei/1.844.660 eur;Lot2B-1.250.000 lei/606.796 eur;Lot3B-300.000 lei/72.816 eur;Lot4B-210.000 lei/50.971 eur;Lot5B-3.200.000 lei/776.700 eur
1eur=4, 12 lei curs BNR la 31.01.2010-data estimarii valorii loturilor)In cazul in care un ofertant participa cu oferta la 2 sau mai multe loturi, se vor prezenta Fise separate pentru fiecare lot.
Echipamente similare:
-Informatii referitoare la persoanele de conducere precum si persoanele direct raspunzatoare de indeplinirea contractului: Prezentare Formular 6 ( Sectiunea Formulare
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare: Prezentare Formular 9 si anexa, completate pentru fiecare lot ofertat; Sectiunea Formulare
-Certificarea sistemului calitatii, protectiei mediului, sanatatii si securitatii in munca:
Prezentarea in copie a documentelor emise de organisme acreditate pentru producatori, care certifica implementarea sistemelor de management in domeniile: ?calitatii conform SR EN ISO 9001?mediului conform SR EN ISO 14001?sanatatii si securitatii in munca conform OHSAS 18001
sau echivalente emise de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, stabilite in alte tari ale Uniunii europene;
- orice alte probe/ dovezi care sa confirme un nivel corespunzator al calitatii, protectiei mediului si securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: sediul SC Hidroelectrica SA , str.Constantin Nacu, nr.3 sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala:  str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010872, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256 si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica SA-Serviciul Juridic-jurist Marcel Dinca
Adresa postala:  SC Hidroelectrica SA, str.Constantin Nacu, nr.3, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 0213032565, Email:  [email protected], Fax:  0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2010 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer