Licitatie Publica - AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie
Anunt de intentie (utilitati) numarul 22937/20.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel. +40 213074629, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): Str. Constantin Nacu nr. 3 Sector 2 bucuresti
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente hidroenergetice pentru amenajarea hidroenergetica "AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I."
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42112200-9 - Turbine hidraulice (Rev.2)
31120000-3-Generatoare (Rev.2)
31214100-0-Intrerupatoare (Rev.2)
42131200-8-Vane definite dupa tipul de fabricatie (Rev.2)
48921000-0-Sisteme de automatizare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
contract cu durata de 36 de luni
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 90, 000, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 09:48