Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie


Anunt de participare (utilitati) numarul 134726/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel. +40 213074629, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AHE Siriu-Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I. Achizitie echipamente si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit echipamente Nehoiasu, Nehoiu, jud. Buzau si amplasamentele obiectelor din cadrul amenajarii hidroenergetice Surduc-Nehoiasu
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie pentru echipamentele mecanice si electrice (inclusiv automatizare) necesare echiparii obiectelor: baraj, nod de presiune, centrala hidroelectrica si statia 110 KV din cadrul obiectivului de investitii AHE Siriu-Surduc, treapta Surduc-Nehoiasu, etapa I, situat pe teritoriul administrativ al judetelor Buzau si Covasna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42112200-9 - Turbine hidraulice (Rev.2)
31214100-0-Intrerupatoare (Rev.2)
42131210-1-Vane cutit (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)
Obiectul contractului il constituie: proiectarea, probe pe model turbina, executia, livrarea si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptii a echipamentelor si instalatiilor mecanice, electrice si de automatizare pentru echiparea amenajarii hidroenergetice Surduc-Siriu, treapta Surduc-Nehoiasu, etapa I (primul grup de 55 MW).
Defalcarea pe loturi/obiecte a echipamentelor si instalatiilor care fac obiectul procedurii este urmatoarea:
Obiect 1/ Lot 1 - ECHIPAMENTE MECANICE SI ELECTRICE LA CENTRALACod CPV: 42112200-9; 31120000-3; 42131200-8; 48921000-0
DescriereCaiet de sarcini
? Hidroagregatul (1 ansamblu) CS ? M ? 1.1.? Instala?ie de vana sferica (1 ansamblu) CS ? M ? 1.2.
? Instala?ie de batardou aspirator (1 ansamblu) CS ? M ? 1.3.
? Instala?ii mecanice auxiliare (1 ansamblu)CS ? M ? 1.4.
? Instala?ii de 0, 4 kV(1 ansamblu) CS ? E? 1.5.
?Instala?ii de automatizare, comanda ?i protec?ii ale hidroagregatului
?i ale centralei (1 anamblu): CS ? E? 1.6.?Sistemul de asigurare a securita?ii(1 anamblu): CS ? E? 1.7.
?Sistemul de comunicare voce ? date (1 anamblu) CS ? E? 1.8.
?Instala?ie de protec?ie la spargerea conductei for?ate (1 ansamblu) CS ? M ? 1.9.
?Instala?ie de masura nivele, caderi nete ?i parametri de func?ionare turbina (1 ansamblu): CS ? M ? 1.10.
?Transformator servicii proprii 1000 kVA (1 bucata) CS ? E? 1.11.
Obiect 2/Lot 2 - ECHIPAMENTE ELECTRICE PRIMARECod CPV: 31214100-0; 31172000-2
?Sta?ie 110 kV - Extindere (1 ansamblu) CS ? E ? 2.1.
?Sta?ie 110 kV - Comuta?ie secundara (1 ansamblu) CS ? E ? 2.2.
?Bare capsulate (126 metri) CS ? E ? 2.3.
?Transformatoare de 63 MVA (1 bucata) CS ? E ? 2.4.
Obiect 3 / Lot 3- ECHIPAMENTE MECANICE SI ELECTRICE LA BARAJ SI PRIZA DE APACod CPV: 42131210-1; 42414220-9
?Gratar des(1 ansamblu) CS ? M ? 3.1.
?Instala?ia de vana plana 2, 8 x 3, 6/10 (1 ansamblu)Instala?ie de cura?at gratarul (1 ansamblu)CS ? M ? 3.3.
?Instala?ie de stavile segment cu clapeta (1 ansamblu)CS ? M ? 3.4.
?Instala?ie de batardouri baraj (1 ansamblu) CS ? M ? 3.5.
?Instala?ia de vana segment pentru spalare (1 ansamblu)CS ? M ? 3.6.
?Instala?ia de batardouri deschiderea de spalare (1 ansamblu) CS ? M ? 3.7.
?Macara portal CS ? M ? 3.8.
?Instala?ie de barbotare cu aer comprimat(1 ansamblu)CS ? M ? 3.9.
?Grup electrogen de interven?ie cu pornire automata (1 ansamblu)CS ? M ? 3.10.
?Gratar + batardou pentru conducta de servitute(1 ansamblu)CS ? M ? 3.11.
?Vana pentru conducta de servitute(1 ansamblu)CS ? M ? 3.12.
?Instala?ii electrice la baraj(1 ansamblu) CS ? E? 3.13.?Post trafo 20/0, 4 kV(1 ansamblu)CS ? E? 3.14.
Obiect 4 / Lot 4- ECHIPAMENTE MECANICE SI ELECTRICE LA NODUL DE PRESIUNECod CPV: 42131280-2; 42414200-3
?Instala?ie de vane fluture 350-150(1 ansamblu)CS ? M ? 4.1.
?Pod rulant 320/80 kN - 12 m(1 ansamblu)CS ? M ? 4.2.
?Instala?ii electrice ac?ionare vane fluture la nodul de presiune(1 ansamblu) CS ? E? 4.3.
?Post trafo 20/0, 4 kV(1 ansamblu)CS ? E? 4.4.
Informatiile detaliate privind obiectivul de investitie ?AHE Siriu - Surduc. Treapta Surduc-Nehoiasu. Etapa I? si caietele de sarcini pentru fiecare echipament din cadrul obiectelor/loturilor prezentate mai sus, sunt cuprinse in Volumul 1 din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 90, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 450000 lei / 106184.66 euroCursul de schimb este cursul mediu anual Euro/Lei stabilit de BNR pentru anul 2011, 1 euro =4, 2379 Leia) Ofertantii vor depune odata cu oferta in Etapa I-a, scrisori de garantie bancara de participare la licitatie in valoare de 450000 leib) Perioada de valabilitate: 150 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Modul de constituire: - scrisoare de garantie bancara, in original, emisa in favoarea S.C.-Hidroelectrica-S.A. Sucursala Buzau Se va utiliza drept model Formularul 2 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.d) Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.e) Dovada depunerii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, sub sanctiunea respingerii acesteia ca neconformaf) Garantia de participare la procedura de achizitie se va executa neconditionat la prima cerere a Achizitorului pe baza declaratiei cu privire la culpa persoanei garantate.g) In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, suma de 12240 lei. -Cuantumul: 10 % din valoarea fara TVA a contractului-Modul de constituire: Garantia de buna executie poate fi constituita: i. Prin scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 18.ii. Prin retineri succesive de 10 % din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu 89, 90, 91 HG 925/2006 Formularul 19. Restituirea garantiei de buna executie se va face astfel: -70% din garantiei pentru o valoare corespunzatoare echipamentelor si instalatiilor, mai putin Hidroaegregatul (unitatea tehnica descrisa in caietele de sarcini CS-M-1.1 din Volumul 1) dupa semnarea Procesului Verbal de Receptie la Punerea in Functiune -70% din garantie pentru o valoare corespunzatoare Hidroagregatului (unitatea tehnica descrisa in caietele de sarcini CS-M-1.1 din Volumul 1, dupa efectuarea probelor de garantii tehnice si dovada indeplinirii conditiilor de calitate cerute)-30% din intreaga garantie de buna executie dupa semnarea Procesului Verbal de Receptie Finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Hidroelectrica si din alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achiz. poate acorda avans de pana la 15% pentru echip cu ciclu lung de fabric (turbina, generator, transformator bloc 63 MVA, vana sferica, vane fluture, echipamente hidromecanice la baraj)Formularul 10
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea a II-a - ?Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si/sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar in original insotite daca este cazul de copii legalizate si traducerea autorizata notarial in limba romana.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completate in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea a II-a - ?Formulare?.
Personalul cu putere de decizie la nivel executiv Hidroelectrica este urmatorul:
Conducerea executiva : Dragos ZACHIA-ZLATEA, Director GeneralIoan SIMA, Director MentenantaAurel COCIORAN, Director RetehnologizareElenaPOPESCU, Director TehnicRazvan Mugurel COJOC, Director Divizia Dezvoltare StrategieGabriela Anca TILICEA, Director DezvoltareManuela HORVATH, Director Strategie si Cooperare InternationalaEugeniu TANASE, Director Divizia Economica si ComercialaGeorgeta IOSIF, Director EconomicGheorghe GORAN, Director ComercialMarcel HODOROGA, Director PatrimoniuGeorge Lavinius ASAN, Director FurnizareOvidiu AGLICERU, Director Directia Control InternRaymond MAIORESCU, Director IT & ComunicatiiDumitra MEREUTA, Director Directia Sistem Management IntegratIonela STANCU, Director Resurse Umane si ComunicareNicolae Vladut, Director SH BuzauFlorin-Marius Sarpe ? Director Adj. Ec. si Comercial
Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar in original insotite daca este cazul de copii legalizate si traducerea in limba romana autorizata notarial.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul ANRMAP din Sectiunea a II-a, model prevazut in anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010
Cerinta nr. 4
Certificate constatatoare care sa
dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plataSe vor prezenta pentru fiecare din elementele de la punctele a) si b) de mai jos, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original/copii legalizate notarial inso?ite de traduceri autorizate notarial in limba romana/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma finalizarii evaluarii ofertelor, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita ofertantului depunerea certificatului in original sau copie legalizata inainte de stabilirea castigatorului.a)Impozite si taxe catre bugetul general consolidatDocumente emise de administratiile financiare din razaadministrativ teritoriala a ofertantuluib)Impozite si taxe catre bugetele localeDocumente emise de autoritatile administrativteritoriale localeAtentie!Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, in original sau copie legalizata, insotite de o traducere in limba romana autorizata notarial.
Cerinta nr.5
Informatii privind modul de calificare si/sau selectie
In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate la cerintele 1, 2 si 4.In cazul in care ofertantul include in oferta sa subcontractanti ?i/sau beneficiaza de sus?inerea financiara, a capacita?ii tehnice ?i/sau profesionale prin ter?i sus?inatori, acestia vor prezenta documentele solicitate la cerintele 1 si 2.Certificate constatatoare care sa
dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare ca persoana juridica
Persoane juridice romane:
? Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu cel mult 30 de zile anterior deschideriiofertelor, in original/ copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea , ,conform cu originalul? sau original din care sarezulte urmatoarele:
? activitatea principala si activitatile secundare se incadreaza conform codului CAEN (Rev. 2) in sectiunea C - ?Industria prelucratoare? diviziunile:
27 ? Fabricarea echipamentelor electrice
28 ? Fabricarea de masini, utilaje siechipamente n.c.a.si Sectiunea M ? ?Activitati profesionale, stiintifice
si tehnice?, diviziunea 71, corespunzator proiectarii si executiei lucrarilor prevazute pentru realizarea obiectului contractului;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment.In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati, toti asociatii vor prezenta documentele edificatoare prin care sa demonstreze capacitatea de executare a activitatii profesionale in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?Cerinta se considera indeplinita cumulativ de grupul de operatori economici asociati sau cu subcontractanti.Persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit din care sa rezulte urmatoarele:
? activitatea principala si activitatile secundare se incadreaza in domeniul proiectarii, fabricarii de echipamente si instalatii tehnologice, asigurarii de asistenta tehnica la montaj pentru echiparea de lucrari hidroenergetice;
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? insotita de o traducere in limba romana autorizata notarial.In cazul in care oferta este declarata castigatoare, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin careofertantul se angajeaza ferm ca, inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform legislatiei din Romania.In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati, sau cand ofertantul subcontracteaza o parte din contract, toti asociatii si/sau subcontractantii vor prezenta documentele edificatoare prin care sa demonstreze capacitatea de exercitare a activitatii profesionale in copie legalizata insotita de o traducere autorizata notarial in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Cerinta se considera indeplinita cumulativ de grupul de operatori economici asociati sau cu subcontractanti.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri din domeniul contractului in ultimii 3 ani
trebuie sa fie de minim 160.000.000 lei iar lichiditatea generala sa fieLg = 80 %
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil
Cerinta nr. 3
Sustinere capacitate economica si financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare finalizate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract ce a avut ca obiect proiectarea, executia, livrarea si asistenta tehnica la montaj, punere in functiune si receptie de echipamente ?i instala?ii tehnologice similare pentru obiective hidroenergetice noi si/sau retehnologizate, sau mai multe contracte, cu o valoare cumulata de minim 70.000.000 lei
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la persoanele de conducere precum si persoanele direct raspunzatoare de indeplinirea contractului:
- manager contract (sau echivalent ca atributii):
? studii superioare tehnice;
? experienta profesionala specifica in functia de manager de contract-3 ani
- sef de proiect:
? studii superioare tehnice;
? vechime in domeniul proiectarii echipamentelor si instalatiilor tehnologice similare -3 ani
? experienta profesionala specifica in functia de sef de proiect-3 ani
- sef compartiment control tehnic al calitatii:
? studii superioare tehnice;
? vechime in domeniul controlului tehnic al calitatii echipamentelor si instalatiilor tehnologice similare -3 ani
? experienta profesionala specifica in functia de sef compartiment control tehnic-3 ani
- responsabil asistenta tehnica:
? studii superioare tehnice;
? vechime in domeniul executiei lucrarilor de montaj echipamente si instalatii tehnologice similare -3 ani
Cerinta nr. 4
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare
Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantii/ asociatii
Cerinta nr. 7
Informa?ii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale
Cerinta nr. 1
Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent) si al sistemului de management de mediu (SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 11:00
Locul: SH BuzauStr. Dorin Pavel Nr.1, Buzau, judet Buzau cod postal 120290
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de negociere si evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Constantin nacu nr. 3 Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 213032500, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer