Licitatie Publica - AISE Buzau - Achizitie CONFECTII METALICE
Anunt de participare (utilitati) numarul 112978/15.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel. 021/3065110, In atentia: Covrig Lucica, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice Electrica Serv SA - SISE Muntenia Nord - AISE Buzau
Adresa postala: Str. Maresal Al. Averescu, nr. 3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Aprovizionare Administrativ, Tel. 0238405694, In atentia: Covrig Lucica, Email: [email protected], Fax: 0238405694, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice Electrica Serv SA - SISE Muntenia Nord - AISE Buzau
Adresa postala: Str. Maresal Al. Averescu, nr. 3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Aprovizionare Administrativ, Tel. 0238405694, In atentia: Covrig Lucica, Email: [email protected], Fax: 0238405694, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Filiala de intretinere si Servicii Energetice Electrica Serv SA - SISE Muntenia Nord - AISE Buzau
Adresa postala: Str. Maresal Al. Averescu, nr. 3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Aprovizionare Administrativ, Tel. 0238405694, In atentia: Covrig Lucica, Email: [email protected], Fax: 0238405694, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala Societatii Energetice
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AISE Buzau - Achizitie CONFECTII METALICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele agentiilor SISE Muntenia Nord
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie confectii metalice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44316400-2 - Articole de fierarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitorul nu are obligatia de a achizitiona produsele amintite pana la atingerea valorii de 950.000 RON fara TVA, livrarile urmand a se efectua esalonat in functie de necesitatile achizitorului. Valoarea minima a unei comenzi emise va fide 500 RON/comunicare , fara TVA .
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 RON, respectiv 1.500 RON, pentru IMM .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original sau copie legalizata.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Formularul nr. 3)
- Recomandari emise debeneficiari dupa cum urmeaza : - pentru societatile care nu au avut contracte in derulare in ultimii 3 ani cu SISE Muntenia Nord/ Agentiile componente, se vor prezenta minim 3 recomandari, emise cu maxim 3 luni inainte de data procedurii;
- pentru societatile care au avut contracte in derulare cu SISE Muntenia Nord/Agentiile componente, se vor prezenta in mod obligatoriu recomandari de la minim 2 beneficiari din afara SISEE M.N, precum sirecomandari din partea agentiilor SISE Muntenia Nord, pentru toate contractele finalizate/in derulare din ultimii 3 ani . Recomandarile din partea SISE MN/Agentii componente vor fi emise cu maxim 3 luni inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Produsele vor fi executate in conformitate cu specificatiile tehnice ale producatorului, Fisa Tehnologica nr. 47/2010 si conformdocumentatiilor de executie elaborate de S.C.?Electrica?S.A.pentru reperele aferente retelelor de medie tensiune.Produsul ofertat va fi insotit de o fisa tehnica, cotata si cu rezultatele fortelor de incercare, de documente de validare tip pentru protectie anticoroziva , buletin de incercare de tip mecanice si de dovada omologarii de tip pentru S.C. ?Electrica? S.A.
Accesoriile pentru lanturile de medie tensiune vor fi insotite de buletin de lot.
- Nerespectarea tuturor prevederilor privind eligibilitatea si propunerea tehnica, duce la descalificarea ofertantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 10:00
Locul: AISE Buzau, str. Maresal Al. Averescu, nr. 3, Serviciul Achizitii Aprovizionare Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici inscrisi la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel. 0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FISE Electrica Serv SA - SISE Muntenia Nord - AISE Buzau
Adresa postala: Str. Maresal Al. Averescu, nr. 3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel. 0238405651, Email: [email protected], Fax: 0238405654, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 16:11