Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AISE SIBIU - LUCRARI ACCIDENTALE BRANSAMENTE, COLOANE SI MONTARE BMP


Anunt de participare numarul 26320/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], Fax: 021/3065104
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE Electrica Transilvania Sud - Agentia AISE SIBIU
Adresa postala: str.Uzinei nr.1-7, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0269/205664, In atentia: ing.Simona Metes, Email: [email protected], Fax: 0269/205654
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE Electrica Transilvania Sud - Agentia AISE SIBIU
Adresa postala: str.Uzinei nr.1-7, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0269/205664, In atentia: ing.Simona Metes, Email: [email protected], Fax: 0269/205654
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE Electrica Transilvania Sud - Agentia AISE SIBIU
Adresa postala: str.Uzinei nr.1-7, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, In atentia: ing.Simona Metes, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice
Activitate (activitati)
Altele: Servicii energetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AISE SIBIU - LUCRARI ACCIDENTALE BRANSAMENTE, COLOANE SI MONTARE BMP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Sibiu si judet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in refacerea cu modernizare a bransamentelor mono si trfazate care alimenteaza consumatori casnici de en electrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire adjudecare oferta se intocmeste pentru 1buc bransament monofazat si 1buc bransament trifazat.
Valoarea estimata fara TVA: 945, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10350 RON; garantia de buna executie 0.5% din valoarea contractului, care se constituie la perfectarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se va legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formular B
Documente privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale : a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor publice si Controlul Finantelor de Stat-in copie legalizata sau original-
b) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale , eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata-
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului .
b) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
c) Atestare ANRE valabila 2006, 2007, 2008
d) Dovada calitatii de IMM - necesara in vederea reducerii cu 50% a valorii platite pentru garantia de participare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul C3-Declaratie pentru cel putin 2 lucrari cu val > 100000euro, executate in ultimii 5 ani, insotita de formularul S1- Recomandari din partea beneficiarilor pentru lucrarile respective .
-Formularul F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Formularul E- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se vor prezenta , in copie, certificate care atesta implementarea sistemelor de calitate ISO 9001 si ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii-AISE Sibiu, str.Uzinei nr.1-7
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 11:00
Locul: Sediul AISE Sibiu, str.Uzinei nr. 1-7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic-SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str.13 Decembrie nr.17A, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268/305502, Fax: 0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer