Licitatie Publica - AISE SIBIU - LUCRARI ACCIDENTALE BRANSAMENTE, COLOANE SI MONTARE BMP
Anunt de participare numarul 16075/28.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], Fax: 021/3065104
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE Electrica Transilvania Sud -Agentia AISE SIBIU
Adresa postala: STR.UZINEI NR.1-7, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0269/205664, In atentia: Simona Metes, Email: [email protected], Fax: 0269/205654
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE Electrica Transilvania Sud -Agentia AISE SIBIU
Adresa postala: STR.UZINEI NR.1-7, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0269/205664, In atentia: Simona Metes, Email: [email protected], Fax: 0269/205654
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE Electrica Transilvania Sud -Agentia AISE SIBIU
Adresa postala: STR.UZINEI NR.1-7, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0269/205664, In atentia: Simona Metes, Email: [email protected], Fax: 0269/205654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice
Activitate (activitati)
Altele: servicii energetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AISE SIBIU - LUCRARI ACCIDENTALE BRANSAMENTE, COLOANE SI MONTARE BMP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: MUNICIPIUL SIBIU SI JUDET
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in: inlocuire stalpi, inlocuire conductoare, derivatii de linii, refacere bransamente, montare BMP, refacere prize de pamant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire adjudecare-pentru 1km retea(demontare, montare), refacere 1bransament mono si 1bransament trifazat.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10350 RON; garantie de buna executie 0.5%din valoarea contractului - constituite in numele autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se va legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FormularulA-Declaratie privind eligibilitatea-Formularul B-Declaratia privind neancadrarea in sit.prevazute la art.181, Certificate costatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelorsi taxelor de stat, inclusiv cele locale( formulare tip)in termen de valabilitate, Certificat emis de Oficiul Reg.Comertului de pe langa Camera de Ind.si Comert nationala sau teritoriala, care sa dovedeasca profilul de activitate cerut de indeplinirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil- la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul C3-principalele lucrari executate in ultimii 5ani(2 lucrari)-Formularul S1- Recomendare beneficiar, Formularul F, Formularul E, Atestat ANRE valabil.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii- AISE Sibiu, str. Uzinei nr. 1-7
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2007 12:00
Locul: sediul AISE SIBIU, str. Uzinei nr.1-7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str.13 Decembrie nr.17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268/305502, Fax: 0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 09:19