Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AISE Sibiu - Lucrari de reparatii si intretinere cladiri energetice


Anunt de participare (utilitati) numarul 61942/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE Electrica Transivania Sud - AISE Sibiu
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Productie, Tel.0269/205668, In atentia: ing. Stanese Ilie, Email: [email protected], Fax: 0269/ 205654
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE Electrica Transivania Sud - AISE Sibiu
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Productie, Tel.0269/205668, In atentia: ing. Stanese Ilie, Email: [email protected], Fax: 0269/ 205654
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE Electrica Transivania Sud - AISE Sibiu
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550253, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Productie, Tel.0269/205668, In atentia: ing. Stanese Ilie, Email: [email protected], Fax: 0269/ 205654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AISE Sibiu - Lucrari de reparatii si intretinere cladiri energetice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sibiu si judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile care fac obiectul contractului sunt in principal lucrari de reparatii la acoperisurile posturilor de transformare, si intr-o masura mai redusa lucrari de reparatii tencuieli si zugraveli. Demararea lucrarilor se face dupa cum urmeaza:
-pentru lucrarile accidentale, termenuldeincepereo lucrarilor de reparatii estedecelmult8oredelaprimireacomenzii;pentru lucrarile programatetermenul de incepere al lucrarilor estede celmult3zilede la primireacomenzii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261900-3 - Reparare si intretinere a acoperisurilor (Rev.1)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se intocmeste pentru categoriile de lucrari (cuprinse in Tabelul Oferta, anexa la caietul de sarcini) raportate la unitatea de masura.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 10500 lei si garantie de buna executie reprezentand 0, 5% din valoarea contractului, care se constituie pana la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se va legaliza forma de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34 / 2006
- Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat- Certificat de plata privind impozitele si taxele locale- Certificat de inregistrare la Camera de Comert si Industrie
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Reg. Comertului- Dovada calitatii de IMM (daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil de la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificare ISO 9001 siISO 14001- Declaratie privind executarea acel putin 2lucrari, care pot fi incadrate in acelasi tipde lucrari.
- Recomandari din partea beneficiarilor pentru lucrarile respective.
- Declartie privind pregatirea profesionala a personalul de conducere si a persoanelor responsabile de lucrare.
- Copie dupa autorizatie privind responsabilul tehnic cu executia- Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice din dotarea firmei sau de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii - AISE Sibiu, str.Uzinei nr. 1-7
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2008 12:00
Locul: sediul AISE Sibiu, str.Uzinei nr. 1-7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310641, Email: [email protected], Fax: 021/310642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr. 17 A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268/305502, Fax: 0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer