Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare apa potabila sat Plesa si suplimentare debit satele Tetila si Curtisoara,oras Bumbesti-Jiu,judetul Gorj


Anunt de participare numarul 30948/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL Bumbesti-Jiu
Adresa postala: Str.Paringului, nr.101, Localitatea: Bumbesti-Jiu, Cod postal: 215100, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Danaiata, Tel.0253463465, 0253463463, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0253463872, Adresa internet (URL): www.bumbesti-jiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare apa potabila sat Plesa si suplimentare debit satele Tetila si Curtisoara, oras Bumbesti-Jiu, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sat Plesa , orasul Bumbesti - Jiu, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-captare
-aductiune
-rezervoare de inmagazinare
-statie tratare
-retea distributie sitransport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform listelor de cantitati din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 696, 258RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 20000RON care poate fi constituita prin: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul primariei, ches la casieria primariei(cf.fisei de achizitie)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate de Ordonanta 7/2006 , referitor la programul de dezvoltare a infrastructurii spatiului rural .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM PREVEDERILOR ART.44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certidficat emis de O.R.C.din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, certificat C.U.I., declaratie privin eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, certficatele privind plata taxelor catre bugetul de stat si local, .(Conform fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006).Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani .Cerinta minimala pentru a fi calificat , ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 4000000lei(4milioane)(Conform fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a contractelor similare executate in ultimii 5 ani , insotita de procesele verbale la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarilor.
Cerinta minimala pentru a fi calificat este ca ofertantul sa fi avut cel putin o lucrare similara la valoare de 500000lei sau trei lucrari a caror valoare insumata sa fie de 800000lei
(Conform fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7706/04.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria Primariei orasului Bumbesti - Jiu, judetul gorj, str.Paringului nr.101.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 10:30
Locul: Sediul primariei orasului Bumbesti - Jiu, str.Paringului nr.101, sala de sedinte et.II.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoles nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART.272 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer