Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA , CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA SADOVA VECHE SI REABILITARE DRUM DC 18 SADOVA VECHE SADOVA NOUA


Anunt de participare numarul 79891/12.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Slatina-Timis (Primaria Slatina Timis)
Adresa postala: Slatina TImis, Nr.32, Localitatea: Slatina-Timis, Cod postal: 327360, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Tel.0255260844, In atentia: ing. SerdesniucMihai, Email: [email protected], Fax: 0255260899, Adresa internet (URL): www.slatinatimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA , CANALIZARE MENAJERA LOCALITATEA SADOVA VECHE SI REABILITARE DRUM DC 18 SADOVA VECHE SADOVA NOUA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Slatina Timis, jud. Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unei retele de alimentare cu apa din sursa subterana (foraj), executia unei retele canalizare apa menajera cu bazin decantare, platforme, in satul Sadova Veche si reabilitarea a 2, 5 Km din drumul comunal DC 18
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233123-7-Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie retea alimentare apa , executie retea canalizare si reabilitare 2, 5 km drum comunal in conformitate cu proiectul tehnic si documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 5, 677, 964RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :60000 lei (50% din suma pentru I.M.M.-uri). Garantia de buna executie :10% din valoarea lucrarilor (5% pentru I.M.M.-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, masura Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea si prezentarea formularului 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 dinOUG 34/20062. Completare si prezentare formular 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/20063. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;4. Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania . Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;5. Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau(pentru persoanele neinregistrate in Romania), documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare6. . Statutul societatii si actele aditionale la zi, sau (pentru persoanele neinregistrate in Romania), documente care atesta apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.2. Bilantul contabil sau extras de bilant cu vizaDGFP pe ultimii trei ani (2008, 2007, 2006)3. Scrisoare de bonitate bancara ;4. Bonitate financiara (solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala )5. Prezentarea cash-flow-ului , ofertantul trebuie sa aiba acces la credite financiare adecvate pe durata executarii contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - trebuie sa fie mai mare decit valoarea sumei supuse licitatiei (5.677.964 lei) (motiv de excludere) Se vor lua in considerare urmatoarele cursuri: BCE :2006; 1 =3, 5244 lei 2007; 1 =3, 3379 lei 2008; 1 =3, 6840 lei2.Lichiditatea generala conform bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani sa fie peste 100% ; 3.Solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30% 4. 4.Resursele financiare ale ofertantului/ofertantilor (inclusiv creditele)trebuie sa fie de minim 25% din valoare estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea si prezentarea formularului 12F - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2. Contractele (in copie) , insotite de Certificate de buna executie si/sau Procesele -Verbale de Receptie Finala si/sau Certificatele de Receptie Finala pentru fiecare lucrare inclusa in formularul 12F;3. Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;4. Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (manager de proiect, RTE, CQ);5. Prezentarea de certificate in termen de valabilitate ISO 9001 ; ISO 14001 ; OHSAS 18001.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia lucrari pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta. De asemenea, este permisa sustinerea capacitatii profesionale a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin prestarea de servicii de catre laboratoare acreditate sau de personal specializat conform standardelor si cerintelor proiectului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Formularul 12F va contine minim cate o lucrare similara din domeniile: - Constructie retea alimentare cu apa , - Constructie retea canalizare si/sau statie epurare- Constructie / Reabilitare drum modernizat , fiecare din lucrarile prezentate trebuind sa aiba o valoare de minim 30% din suma supusa licitatiei (5.677.964 lei)2.Certificate: ISO 9001;ISO 14001; OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie electronica intr-o singura etapa, pe parcursul unei zile (24 ore), elementul procesului de ofertare va fi "pretul cel mai mic".Ofertantii nu vor dispune de informatii suplimentare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 12:30
Locul: Consiliul Local Slatina Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire pe suport electronic se poate obtine in mod gratuit , in urma unei solicitari scrise din partea operatorilor economici interesati, prin e-mail, personal sau prin fax: 0255/260899 (cu mentiunea: BIROUL URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI), iar in cazul transmiterii ei prin posta, cheltuielile de transmitere se vor suporta de catre operatorul economic. Solicitarile de clarificari vor fi transmise prin fax: 0255/260899 iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.ro in cadrul anuntului de participare la sectiunea Documentatie si clarificari. Ofertantii vor trebui sa fie inscrisi in SEAP si sa aiba o adresa valida de e-mail (licitatia electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021 / 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 / 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Caras-Severin
Adresa postala: str. Horea nr.2-4, Resita , jud. Caras-Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Slatina Timis
Adresa postala: loc. Slatina Timis, nr.32, jud. Caras-Severin, Localitatea: Slatina Timis, Cod postal: 327360, Romania, Tel.0255 / 260844, Email: [email protected], Fax: 0255 / 260899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 19:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer