Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA DANICEI, JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 31604/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DANICEI (PRIMARIA DANICEI)
Adresa postala: COMUNA DANICEI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Danicei, Cod postal: 247130, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN-BOGDAN DRAGUSIN, Tel.0249469368, Email: [email protected], Fax: 0249469368
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APACOMUNA DANICEI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA DANICEI, JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CAPTARE PRIN DREN H=5M, L=400, Qzi max=7L/S-REZERVOR TAMPON DE 50 MC - STATIE DE CLORINARE, STATIE DE POMPARE - REZERVOR DE INMAGAZINARE 200MC - RETELE DE DISTRIBUTIE PE 80 - PN 16 - PN 10 - DE 75MM - DE 125MM, L=23500M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI TEHNICE SI CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 971, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 58.000 RON, CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat 90% si Bugetul Local 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice sau asociere de persoane juridice si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular A)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formular B)
-Certificate fiscale de plata a taxelor si impozitelor la Bugetul de Stat si Locale, valabile la data deschiderii ofertelor
-Certificat constatator emis de ORC
-Certificat de Inregistrare persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Dovada cifrei medii pe ultimii 3 ani (Formular C.1)
-Scrisoare de bonitate - Lichiditate si Solvabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Minim acceptat 8700000 ron-Minim acceptat Lichid>100%, Solvabilit>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista de lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular D) cu dovada executarii a cel putin un contract similar cu valoare mai mare de 900.000 ronsau 3 (trei) lucrari similare de cel putin 1.500.000 ron
-Lista parc auto si utilaje (Formular E)
-Certificat de implementare a Sistemului de Management al Calitatii
-Dovada existentei in schema a unui Responsabil tehniccu executia atestat MLPAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
50%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Durata garantiei lucrarii
20%
Descriere:
4.
Calitatea executiei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, transmisa prin fax 0249469368, prin virament sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 13:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI DANICEI, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor, in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Str.Victoriei, nr.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI DANICEI, JUDETUL VALCEA
Adresa postala: COMUNA DANICEI, Localitatea: DANICEI, Cod postal: 247130, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2007 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer