Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA -GRADINA BOTANICA BUCOV -ETAPA I


Anunt de participare numarul 85482/28.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL JUDETEAN DESTIINTELENATURIIPRAHOVA
Adresa postala: Sbl.Erou Calin Catalin nr.1, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE ARDELEANU, Tel.0244597896;0244524221, In atentia: ARDELEANU GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0244511970;0244524221, Adresa internet (URL): www.muzbioph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA -GRADINA BOTANICA BUCOV -ETAPA I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna BUCOV, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA- GRADINA BOTANICA BUCOV ETAPA I
(-SURSA APA- PUT FORAT;
- REZERVOR INMAGAZINARE APA60 m3; ELECTROPOMPA VERTICALA CUPLATA CU RECIPIENTHIDROFOR , MONTATA IN CONTAINER METALIC; INSTALATIE DE STERILIZARE A APEI CU UV .-RETEA APA ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232100-3 - Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI ATASATE LA ANUNTUL DE PARTICIPARE
Valoarea estimata fara TVA: 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 3400 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI ATRIBUIT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. NR. 34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificate constatatoare : BUGET DE STAT + BUGET LOCAL -ORIGINALE SAU COPII LEGALIZATE -Valabile la data deschiderii
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat inregistrare firma -Copie
-si altele conform documentatiei de atribuire atasata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de D.G.F.P.Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/e privind experienta similara2. Declaratie privind principalelelucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F).
3. Declaratie privind utilajele
4.Declaratie privind efectivele medii anuale5. CertificatISO 9001 sau echivalent6.Certificat ISO 14001 sau echivalent7.Certificat ISO 18001 sau echivalent8.P.C.C.V.I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
termen de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 10:30
Locul: Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Stavropoleos nr. 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL PRAHOVA
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazarnr.6, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/516265, Email: [email protected], Fax: 0244/542408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Muzeul Judetean de Stiintele Naturii Prahova
Adresa postala: str. Erou Calin Catalin nr .1, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10066, Romania, Tel.0244/597896, Email: [email protected], Fax: 0244/511970, Adresa internet (URL): www.muzbioph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer