Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa a comunei Holbav


Anunt de participare numarul 84578/17.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA COMUNA HOLBAV
Adresa postala: Str. PRINCIPALA Nr. 39, Localitatea: Holbav, Cod postal: 507272, Romania, Punct(e) de contact: IOAN SORIN MUNTEAN, Tel.0268/483670, In atentia: Oprea Lucian Vasile, Email: [email protected], Fax: 0268/483669
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a comunei Holbav
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Holbav, Judetul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestei lucrari este realizarea sistemului de alimentare cu apa a localitatii Holbav, retea de alimentare cu apa potabila ce va acoperi integral reteaua stradala a localitatii.
Componentele sistemului de alimentare cu apa captare si bazine de stocare au fost dimensionate pentru asigurarea debitelor necesare intregii localitati.
Sistemul de alimentare cu apa al localitatii Holbav este compus din trei obiecte: - retea de alimentare cu apa;
- statie de tratare ;
- bazine de captare si rezervoare de stocare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia sistemului de alimentare cu apa al localitatii Holbav care este compus din trei obiecte: - retea de alimentare cu apa;
- statie de tratare ;
- bazine de captare si rezervoare de stocare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 255, 345RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduripublice de la bugetul de stat- Ordonanta Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurentaCertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
Certificat de cazier fiscal
Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte faptulca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- lucrari de constructii alimentare cu apa
Declaratie privind cifra medie de afaceri
Certificat de inregistrare- in copie certificata conform cu originalul de catre ofertant
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente
Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturilecontabile pt anii 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele competente - in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorieSe solicita realizarea unei cifre medii de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului sa fie pe ultimul an (2008) de minim 3.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Autorizatie de functionare
Acord de asociere, daca este cazul in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta minim 1 contract pe domeniul alimentare cu apa insotit de proces verbal de receptiea lucrarilor in copie certificata conform cu orginalul de catre ofertant.Contract a carui valoare este mai mare sau egala cu 650.000 ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
. Durata de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Comunei Holbav str. Principala nr. 39 Localitatea: Holbav Judetul Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentanti din partea ofertantilor desemnati de acestia ca avand calitate de reprezentare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduripublice de la bugetul de stat- Ordonanta Guvernului nr. 7/2006 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu poate fi postata electronic din motive tehnice si datorita marimii documentelorDocumentatia de atribuire se ridica in format electronic de la sediul autoritatii contractante -Primaria Comunei Holbav Judetul Brasov sau prin e-mail [email protected] prin- transfer.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Brasov
Adresa postala: Bdul 15 Noiembrie nr 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: -, Romania, Tel.0268-419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul primariei
Adresa postala: Adresa: Str. Principala nr. 39, Localitatea: Holbav, Cod postal: 507272, Romania, Tel.0268-483669, Email: [email protected], Fax: 0268483669
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2009 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer