Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa a comunei Horoatul-Crasnei, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 45640/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Horatu Crasnei (Primaria Comunei Horoatu Crasnei)
Adresa postala: HORATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Localitatea: Horoatu Crasnei, Cod postal: 457185, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL-AUREL CRISTUT, Tel.0260-637378, Email: [email protected], Fax: 0260-637460
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a comunei Horoatul-Crasnei, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele din comuna Horoatul-Crasnei, judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari decaptare cu baraj de derivatie, retea de aductiune de apa, statie de tratare, statie de clorare, retea de distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45247210-5-Baraj (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Captare de suprafatacu baraj de derivatie cu camera de mal si prag de fund, Statie de tratare cu deznisipator si filtre lente, aductiune de 6078 m lungime, Statie de clorare, Rezervor de ]nmagazinare metalic de 500 mc, retea de distributie apa potabila cu lungimea de 33020 m, 43 cismele, hidranti
Valoarea estimata fara TVA: 3, 788, 175RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 30000 lei avind durata de valabilitate de 60 zile.Garantia de buna executie :10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
transfer de la buget prin HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate,
- declaratie pe proprie raspundere conform art. 181, din OUG 34/2006
- documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare , ori apartenenta din punct de vedere profesionale- certificat constatator emis de ORC /echivalent pentru persoane juridice staine(traduse in lb. romana si legalizate)
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- declaratie pe proprie raspundere ca nu a avutin ultimii 2 ani lucrari indeplinite necorespunzator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- bilanturi contabile pe ultimii 2 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 8500000 lei;
- se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitatea financiara de sustinere a lucrarii pe o perioada de 2 luni, in cuantum de 20% din valoarea ofertei, sustinerea financiara se va dovedi prin disponibil in cont, linii de credite sau alte documente, confirmate de banca.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta :
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - lista privind dotarile cu utilaje, echipamente de care dispune pentru executia lucrarii
- declaratie privind efectivele medii
anuale ale personalului, calificarea acestora conform prevederilor Fisei de date
- asigurarea calitatii si protectiei mediului: ISO 9001, ISO 14001 si 18001 sau echivalente
- asigurare RTE atestat gr. I siIX
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va prezenta minim o lucrare similara cu valoare de 875.000 lei, insotita de proces-verbal de receptie si recomandare de la beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei Horoatul Crasnei, loc. Horoatul Crasnei, Nr. 83, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta asupra actului emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariei Horoatul Crasnei-secretar
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 83, ,Localitatea: Horoatul- Crasnei, Cod postal: 457185, Romania, Tel.0260-637498, Fax: 0260-637460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer