Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa a comunei Sinpetru de Cimpie , judetul Mures


Anunt de participare numarul 79515/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINPETRU DE CIMPIE
Adresa postala: SINPETRU DE CIMPIE , NR 238, Localitatea: Sanpetru de Campie, Cod postal: 547555, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Sinpetru de Cimpie , nr.238, Tel.0265422704, In atentia: Chende Exenia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265/422704, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a comunei Sinpetru de Cimpie , judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sinpetru de Cimpie , satele: Sinpetru de Cimpie, Dimbu, Tusinu , Singeorgiu de Cimpie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimentare cu apa potabila in satele: Sinpetru de Cimpie, Dimbu, Tusinu, Singeorgiu de cimpie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru realizarea investitiei- Alimentare cu apa a comunei Sinpetru de Cimpie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 930, 544RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000 lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale, instituit prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune(art.44 OUG. 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatori:
-certificat constatator emis de Oficiul Registului Comertului de pe linga tribunalul din raza teritoriala unde isi are sediul, Certificat de inregistrare emis de Camera de comert si industrie.
-declaratie de eligibilitate, declaratie neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificate de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si componentele acestuia.
-pentru persoanele juridice/fizice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
-documentele emise de institutii , organisme din tara in care candidatii straini sunt rezidenti vor fi prezentate in original, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente;
- conform ultimului bilant contabil ofertantul sa aiba profit;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani -2006, 2007, 2008;
- se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 8.000.000 lei;
- scrisoare de bonitate privind urmatorii indicatori financiari: -lichiditate generala care trebuie sa fie mai mare de 100%-solvabilitate patrimoniala care trebuie sa fie mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare prezentei achizitii cu o valoare de cel putin1.000.000 lei ( copie contract in intregime , copie proces verbal de receptie;
- experienta profesionala , personal de specialitate , utilaje si echipament necesar derularii lucrarii , sistem de management al calitatii, dovada de indeplinirii standardelor demediu si protectia muncii;
- informatii privind subcontractantii(declaratie), acord de subcontractare ;
- certificate ISO 9001:2000; 14001:2004 , 18001:2005 sau echivalente. Nu se accepta societati in curs de acreditare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 11:00
Locul: Primaria Sinpetru de Cimpie - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputerniciti ai acestora , observatori di partea Ministerului de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini(piese scrise si desenele) se vor procura de la sediul autoritatii contractante , fara plata, in zilele lucratoare, orele 9-15 , persoana de contact : Chende Exenia
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai Farkas , nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265267856, Email: [email protected], Fax: 0265267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sinpetru de Cimpie (Consiliul Local Sinpetru de Cimpie)
Adresa postala: Sinpetru de Cimpie , str. Principala , nr. 238, Localitatea: Sinpetru de Cimpie, Cod postal: 547555, Romania, Tel.0265422704, Email: [email protected], Fax: 0265422704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer