Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOC. BALINT SI TIRGOVISTE, JUD. TIMIS


Anunt de participare numarul 48885/07.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balint (Consiliul Local Balint Timis)
Adresa postala: Balint, nr. 135, Localitatea: Balint, Cod postal: 307005, Romania, Punct(e) de contact: Danut Crasovan, Tel.0256333100, Email: [email protected], Fax: 0256333100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOC. BALINT SI TIRGOVISTE, JUD. TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LOCALITATILE BALINT SI TIRGOVISTE, COM. BALINT, JUD. TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CAPTARE SI ADUCTIUNE, REZERVOR DE INMAGAZINARE, STATIE DE POMPARE SI DEZINFECTIE, RETEA DISTRIBUTIE APA, AMENAJARE TEREN SI IMPREJMUIRI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUIRE RETEA DE ALIMENTARE CU APA
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 612, 000 si 2, 304, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 20000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA SAU ASOCIERE DE SOCIETATI COMERCIALE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- PREZENTAREA UNEI DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULARUL B1 DIN SECTIUNEA IV);
- PREZENTAREA UNEI DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OG NR. 34/2006;
-CONFIRMAREA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT PRIN FORMULARE TIP EMISE DE ORGANISMELE COMPETENTE (CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ANAF, CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI A TAXELOR LOCALE ELIBERAT DE ADMINISTRATIA LOCALA UNDE ISI ARE OFERTANTUL SEDIU), PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT;
- PREZENTAREA UNUI CERTIFICATEMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI PENTRU PERSOANELE JURIDICE ROMANE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- PREZENTAREA BILANTULUI CONTABIL PE ANUL PRECEDENT;
- PREZENTAREA FISEI INFORMATII GENERALE (FORMULARUL B2 DIN SECTIUNEA IV);
- PREZENTAREA SITUATIEI FINANCIARE(FORMULARUL AQ11)
- LICHIDITATEA GENERALA SA FIE MAI MARE DE 100%, SOLVABILITATEA PATRIMONIALAMAI MARE DE 30%;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- VALOAREA MINIMA IMPUSA A CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI SA FIE DE 4000000 LEI RESPECTIV 1071754 EURO;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- PREZENTAREA UNEI DECLARATII PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA;
- LISTA CUPRINZAND SUBCONTRACTANTII, INSOTITA SI DE ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE;
- PREZENTAREA DOSARULUI PRIVIND SISTEMUL PROPRIU DE CONDUCERESI ASIGURARE A CALITATII;
- INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN 3 CONTRACTE CU O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DECAT O VALOAREMINIMA IMPUSA SI AL CARUI OBIECT A FOST EXECUTIA UNOR LUCRARI SIMILAREDE 1400000 LEIRESPECTIV 375114 EURO ;
- PREZENTAREA UNOR DOCUMENTE EMISE DE BENEFICIARII DE LUCRARI CARE SA CONFIRME MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR CONTRACTUALE;
- PREZENTAREA UNEI DECLARATII PRIVIND UTILAJELE, INSTATALIILE, MIJLOACELE DE TRANSPORT, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI;
- ASIGURAREA PERSONALULUI RESPONSABIL PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI SI PREZENTAREA CV-URILOR CADRELOR DE CONDUCERE;
- ASIGURAREA DE CATRE OFERTANT A UNUI RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA, CARE SA FIE ATESTAT IN DOMENIUL LUCRARII CE URMEAZA A FI EXECUTATA;
- PREZENTAREA MODELULUI EXPERIENTA SIMILARA;
- PREZENTAREA UNEI LISTE CU LUCRARILE AFLATE IN DERULARE LA DATA LICITATIEI;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- INCHEIEREA SI INDEPLINIREA IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN 3 CONTRACTE CU O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DECAT O VALOAREMINIMA IMPUSA SI AL CARUI OBIECT A FOST EXECUTIA UNOR LUCRARI SIMILAREDE 1400000 LEIRESPECTIV 375114 EURO ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: PRIMARIA BALINT, COM. BALINT, SAT BALINT, STR. PRINCIPALA, NR. 135, JUD. TIMIS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE FIRMELE PARTICIPANTE LA LICITATIE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVAPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.400213104641, Email: [email protected], Fax: 400213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETAR IOSA CORNEL
Adresa postala: COM. BALINT, SAT BALINT, STR. PRINCIPALA, NR. 135, JUD. TIMIS, Localitatea: BALINT, Cod postal: 307005, Romania, Tel.0256333201, Email: [email protected], Fax: 0256333100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer