Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII BATAR, TALPOS, TAUT, ARPASEL, COMUNA BATAR, JUDETUL BIHOR


Anunt de participare numarul 38860/12.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABATAR
Adresa postala: LOCALITATEA BATAR NR. 404, Localitatea: Batar, Cod postal: 417045, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE BONDAR, Tel.0259/312268, In atentia: DOMNULUI PRIMAR BONDAR GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0259/312265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII BATAR, TALPOS, TAUT, ARPASEL, COMUNA BATAR, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: In intravilanele si extravilanele localitatilor Batar, Talpos, Taut, Arpasel.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea alimentarii cu apa a localitatilor Batar, Talpos, Taut, Arpasel din comuna Batar, judetul Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232100-3 - Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua componente: I.executia lucrarilor pentru obiectivul respectiv-valoarea estimata fara TVA: 3147806 lei. II.intocmirea proiectului tehnic, caietelor de sarcini, detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea de acorduri actualizate si a autorizatiei de construire si asistenta tehnica-valoarea estimata fara TVA: 137833 lei.Valoarea totala estimata fara TVA: 3285639 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 285, 639RON
II.2.2) Optiuni
Da
Da, in conditiile prevazute de art.122 alin.1, lit.i) si/sau lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 33000 lei, garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-o scrisoare bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul SAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune(art.44/OUG nr.34/2006).Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transele de plata a contractului-maxim 3 transe;durata de executie a contractului: finalizare-30.08.2008, termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(forma completa);Autorizatie de functionare/altele echivalente;Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani cel putin 6000000 lei;Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv;Lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 100%;Solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 30%;scrisoare de bonitate bancara, contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea creditului obtenabil mai mare de 35% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru societati mixte/consortii/asocieri cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, din care una de cel putin 1000000 lei.Pentru un ofertant-trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, din care una cel putin 1000000 lei.Echipamentul din dotare sa fie considerat satisfacator.Se vor respecta prevederile circularei APDRP nr.171/08.05.2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Contract de finantare C2.121560500111/29.09.2007.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Batar, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.2 din HG nr.925/2006, reprezentanti ai CRPDRP 6 Satu Mare si UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 2.1-"dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale", Submasura "Alimentari cu apa, in sistem centralizat" in baza contractului de finantare C2.121560500111/29.09.2006 incheiat intre APDRP si CL Batar, judetul Bihor.
VI.3) Alte informatii
O vizita in teren va fi organizata in data de 19.11.2007, ora 12, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BATAR
Adresa postala: NR.404, Localitatea: BATAR, Cod postal: 417045, Romania, Tel.0259/312265, Fax: 0259/312268
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer