Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII DUMBRAVITA DE CODRU,COMUNA SOIMI, JUDETUL BIHOR
Anunt de participare numarul 25775/30.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOIMI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.39, Localitatea: soimi, Cod postal: 417555, Romania, Punct(e) de contact: ANA-NATALIA HUT, Tel.0259-324012, Email: [email protected], Fax: 0259-324012, Adresa internet (URL): http: //www.primariasoimi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII DUMBRAVITA DE CODRU, COMUNA SOIMI, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Soimi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII DUMBRAVITA DE CODRU, COMUNA SOIMI, JUDETUL BIHOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 658, 493RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare este de 16.000 RON, ce va putea fi constituita prin scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate prin Ordonanta 7/2006, referitor la Programul de dezvoltare a infrastructurii spatiului rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORMPREVEDERILOR ART 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006.Certificat emis de catre D.G.F. P. privindachitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat; Certificatemis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local; pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.05.2007, sau o data ulterioara acesteia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006). Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 5.000.000 RON .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata, cel putin o lucrare in valoare de550.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2471./2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 16:00
Locul: Primaria Comunei Soimi, Comuna Soimi, nr.39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform articoluli 272 (2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 11:30