Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII MIHAI BRAVU, JUD GIURGIU


Anunt de participare numarul 39178/15.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAI BRAVU (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: COMUNA MIHAI BRAVU, Localitatea: Mihai Bravu, Cod postal: 087165, Romania, Punct(e) de contact: GHERGHINA PETCU, Tel.0246286115, In atentia: PETCU GHERGHINA, Email: [email protected], Fax: 0246286115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII MIHAI BRAVU, JUD GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul localitatii Mihai Bravu, Jud Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
. alimentare cu apa potabila prin cismele stradale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa a localitatii Mihai Bravu , jud. Giurgiu care prevede urmatoarele: construirea a 4 puturi de 75 m, 2 rezervoare de inmagazinare, retea de distributie de 15370ml, cu conducte din tuburi PEDH cu diametrul intre 110 si 355 mm.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 605, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 30000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
.Bugetul local din sume defalcate din TVA in cadrul programuluide dezvoltare a infrastructurii din spatial rural instituitprin O.G. nr 7 /2006 finantat in transe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, declaratii privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. nr 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata catre bugetul consolidate
- pentrupersonae juridice romane certificate constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include executarealucrarilor care fac obiectul procedurii eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor
- pentru personae juridice straine documentecare dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2bilant contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , solvabilitateapatrimoniala si lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala minima impusa 1500000 leiSolvabilitatea patrimoniala -mai mare de 30%Lichiditatea generala mai mare de 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor 3 lucrari executate in ultimii 5 ani , dovada incheierii unui contract finalizat in ultimii 5 ani al carui obiect a fost executia unor lucrari similare , o recomandaredin partea unui beneficiar vizata de Inspectia de Stat in Constructii, certificat emis de organele acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu- certificate ISO 14001, certificat emis de organelle acreditate care confirma certificarea sistemului de managemental calitatii certificate ISO 9001, document emis de organismele acreditate care confirma certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale, declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii necesare specifice contractului de lucrari,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita un contract in valoare minima de 700000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
programul calitatii
10%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2323/09.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: lichiditati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 11:00
Locul: PRIMARIA MIHAI BRAVU, JUD. GIURGIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult o persoana din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, Nr.5, Sect . 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sect.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030004, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la luarea la cunostinta asupra deciziei autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MIHAI BRAVU, JUD. GIURGIU
Adresa postala: Sos. PRINCIPALA, Localitatea: Com. Mihai Bravu, Cod postal: 087165, Romania, Tel.0246286115, Email: [email protected], Fax: 0246286115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer