Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII MIRSID, comuna Mirsid, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 26410/03.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mirsid
Adresa postala: Str. Principala nr.89, Localitatea: Mirsid, Cod postal: 457250, Romania, Punct(e) de contact: SEBASTIAN VASILE AVRAM, Tel.0260663591, Email: [email protected], Fax: 0260663509
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII MIRSID, comuna Mirsid, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitate: MIRSID, jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa a loc. Mirsid:
- Sursa formata din 2 captari de suprafata -izvoare si o fantana existenta;
- Conducta de aductiune cu lungimea de 480 m;
- Retea de distibutie apa potabila cu lungimea de 21020 m;
- Rezervor de inmagazinare de 200 mc;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Sursa formata din 2 captari de suprafata -izvoare si o fantana existenta;
-Conducta de aductiune cu lungimea de 480 m;
- Retea de distibutie apa potabila cu lungimea de 21020 m;
- Rezervor de inmagazinare de 200 mc;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 892, 082RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare: 10000 lei;
-garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
in baza OG Nr. 7/2006, prin Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE ELIGIBILITATE formular nr.12 A
-Declaratie pe proprie raspundere conform art. 181, din OUG 34/2006;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se va prezenta Fisa de informatii generale;
- bilant contabil vizat corespunzator, pentru anul 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 3.500.000 lei, -Se vor prezenta documente din care sa rezulte capacitateafinanciarapentru sustinerealucrarii pe o perioada de2 luni 480000 lei, ( disponibil in cont, credite, etc..)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principale lucrari in ultimii 5ani
-Se vorprezenta dotarile, utilaje, echipamente de care dispune pentru executia lucrarii-Se vaprezentadeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta minim 2 lucrari similare ca valoaresi complexitate, respectiv de minim 900000 lei fiecare , dovedite cu contracte,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 550 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 11:00
Locul: sediul Primariei Mirsid, localitatea Mirsid, Nr.89, jud Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopolescu; Nr.6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta asupra deciziei Autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MIRSID
Adresa postala: omuna MIRSID, jud. Salaj, Localitatea: Localitate: MIRSID, ,Cod postal: 457250, Romania, Tel.0260663591, Email: [email protected], Fax: 0260663509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer