Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII UCURIS, CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE OLCEA, CALACEA, UCURIS SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA OLCEA, JUDETUL BIHOR


Anunt de participare numarul 97852/13.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OLCEA
Adresa postala: OLCEA NR 35, Localitatea: Olcea, Cod postal: 417355, Romania, Punct(e) de contact: FLORE BOCSE, Tel.0259310881, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259311057, Adresa internet (URL): www.primariaolcea.keysys.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII UCURIS, CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE OLCEA, CALACEA, UCURIS SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA OLCEA, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Olcea, jud. Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII UCURIS, CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE OLCEA, CALACEA, UCURIS SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA OLCEA, JUDETUL BIHOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si proiectelor tehnice pentru executie lucrari alimentare cu apa si canalizare menajera si statie de epurare din proiectul integrat ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII UCURIS, CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE OLCEA, CALACEA, UCURIS SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA OLCEA, JUDETUL BIHOR. Executia lucrarilor se va face in baza proiectelor de executie verificate de specialisti atestati conform legislatiei romane in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: 9, 270, 884RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 184000 lei;Garantia de buna executie: 10 %din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale despre ofertant2.Date despre asociati/subcontractanti societatea mixta/consortiu3.Declaratie privind eligibilitatea4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/20065.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatilor care bugetul de stat6.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura8.Certificatul constatator complet eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor9.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului10.Autorizatie A.N.R.E. pentru prestarea lucrarilor de instalatii electricePentru Persoane juridice /fizice straine vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Identificarea financiara2.Scrisoare de bonitate bancara sau de confirmare de fonduri sau ANGAJAMENT FERM3. Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Scrisoare de bonitate bancara sau de confirmare de fonduri in valoare de 3.000.000 lei valabila pe toata perioada executarii contractului sau ANGAJAMENT FERM;Profitul net pe ultimul an trebuie sa fie pozitiv;Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(contracte de lucrari, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari de la beneficiar)2.Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului(sef santier, RTE, responsabil calitate)se anexeaza: CV-uri in original, copie diplome, atestate sau autorizatii in termen de valabilitate, copie dupa carnetul de munca la zi, contract de munca inregistrat la ITM3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice5.Declaratie pe proprie raspundere privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani a prestat cel putin 1 contract similar a carui valoare sa fie de minim: 1.800.000 lei-alimentare cu apa, 7.400.000 lei canalizare;Personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarii in perioada de timp programata si sa acopere intreaga gama de specializari si calificari specifice contractului, inclusiv instalatii electrice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 322030860500010/07.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2010 12:00
Locul: sediul primariei comunei Olcea, adresa: localitatea Olcea nr. 35, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP, membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 16.04.2010 ora 11:00, locatia Comuna Olcea, judetul Bihor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426880, Email: [email protected], Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA OLCEA
Adresa postala: OLCEA NR 35, Localitatea: Olcea, Cod postal: 417355, Romania, Tel.0259/310881, Email: [email protected], Fax: 0259/311057
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer