Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR: VARFURI,VIDRA,MAGULICEA,LAZURI SI AVRAM IANCU, JUDETUL ARAD
Anunt de participare numarul 78541/28.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIRFURILE (PRIMARIA COMUNEI VIRFURILE)
Adresa postala: STRADA PRIMARIEI NR.286, Localitatea: Varfurile, Cod postal: 317390, Romania, Punct(e) de contact: IOAN ROT, Tel.0257/318501, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257/318506, Adresa internet (URL): VARFURILE, STR.PRIMARIEI, NR.286, JUDETUL ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR: VARFURI, VIDRA, MAGULICEA, LAZURI SI AVRAM IANCU, JUDETUL ARAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA VARFURILE, JUDETUL ARAD SI SATELE APARTINATOARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR: VARFURI, VIDRA, MAGULICEA, LAZURI SI AVRAM IANCU, JUDETUL ARAD SI EXTINDERE RETEA IN VARFURILE, PE O LUNGIME DE 46, 2 KM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie publica de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare constituita prin scrisoare de garantie bancara, in cuantum de 40000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc forma de inregistrare, certificat fiscal care sa dovedeasca ca si-a indeplinit plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugete, declaratie privind eligibilitatea, certificate, caziere judiciare sau alte documente care sa dovedeasca ca nu se afla in situatiile prevazute la art.180 si 181 di O.U.G.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii bancare corespunzatoare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional
- bilant contabil
- cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 14200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune
- informatii referitoare la pregatirea profesionala a persoanelor responsabile cu executia lucrarilor
- ofertantul sa prezinte un contract similar de o valoare minima de 1500000 lei si recomandari
- declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
- informatii privind masurile de protectia mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului
- certificate de conformitate cu standardele ISO 9001/2001, ISO 14001/2005 si OHSAS 18001/2007 emise pentru obiectul de activitate cod CAEN 4221 Rev.2 (4521-4524-4525 Rev.1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 12:00
Locul: sala de sedinte a Primariei comunei Varfurile, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei, experti si cate un reprezentant al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice.Vom transmite un exemplar din documentatia de atribuire oricarui operator economic care solicita acest lucru, in mod gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, sector 3 Bucuresti, cod 030084, Romania, loc.Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 12:07