Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR ABRAMUT FANCICA SI CRESTUR COMUNA ABRAMUT JUDETUL BIHOR


Anunt de participare numarul 69671/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ABRAMUT
Adresa postala: STRADA PRINCIPALANR. 57JUDETUL BIHOR, Localitatea: Abramut, Cod postal: 417015, Romania, Punct(e) de contact: BARNA BARCUI, Tel.0259.353.836, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259.353.842, Adresa internet (URL): www.primaria-abramut.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR ABRAMUTFANCICA SI CRESTUR COMUNA ABRAMUT JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATILE ABRAMUT FANCICA SI CRESTURCOMUNA ABRAMUT JUDETUL BIHOR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de alimentare cu apa a localitatilor Abramut Fancica si Crestur comune Abramut judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARE DE ALIMENTARE CU APA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE LUCRARI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE ROMANE SI STRAINE - ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI SAU AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ ALTELE ECHIVALENTE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL ESTE AUTORIZAT SA EXECUTE LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 2 ani 2006 - 2007 depuse la DGGFP competentPentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistratprofit in ultimii 2 ani
Se va prezenta o declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 2 ani ( 2006-2007) pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani de cel putin 2 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani 2003-2007 insotite de certificate de buna executie , pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate in anii mentionati cel putin o lucrare a carei valoare este de cel putin 500 000 leiInformatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune , pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrariiO declaratie referitoare la instalatiile utilajele sau echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie de lucrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI ABRAMUT
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2009 13:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI ABRAMUT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADASTAVROPOLEOS NR. 6 SECTORUL 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia se poate depune in orice moment al procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ABRAMUT
Adresa postala: NR. 57, Localitatea: ABRAMUT, Cod postal: 417050, Romania, Tel.0259/353836, Email: [email protected], Fax: 0259/353842, Adresa internet (URL): www.primaria-abramut.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2008 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer