Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CATAMARASTI DEAL, IPOTESTI, CUCORANI SI CATAMARASTI VALE


Anunt de participare numarul 55838/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAI EMINESCU (PRIMARIA COMUNEI MIHAI EMINESCU)
Adresa postala: LOC. IPOTESTI, COM. MIHAI EMINESCU, JUD. BOTOSANI, Localitatea: Ipotesti, Cod postal: 717253, Romania, Punct(e) de contact: CIOBANU NICOLETA, Tel.0231 512183, In atentia: DLUI GIREADA DTRU VERGINEL, Email: [email protected], Fax: 0231 512183
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CATAMARASTI DEAL, IPOTESTI, CUCORANI SI CATAMARASTI VALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA MIHAI EMINESCU, JUD BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CATAMARASTI DEAL, IPOTESTI, CUCORANI SI CATAMARASTI VALE, COMUNA MIHAI EMINESCU, JUDETUL BOTOSANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 403, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 60.000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Da.Executia lucrarii se va face succesiv in functie de alocatiile bugetare repartizate de la Guvern.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, modificata si completata; Certificat constatator emis de Registrul Comertului; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asig sociale la bugetul consolidat . Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara conform bilantului contabil pentru anii 2005-2006-2007. cifra medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de pana la trei ori mai mare decat valoarea estimata a contrcatului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor relevante executate in ultimii 5 ani ( montarea in ultimii 5 ani a cel putin 80 km conducta de apa) insotita de certificari de buna executie; Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor vizat de o persoana atestata MLPAT/MTTC/MDLPL, certificate ISO 9001, ISO 14001/ OHSAS 18001, Certificat emis de Ministerul Mediului si Gosp. Apelor sau echivalente; Decl. din care sa rezulte nr mediu pe ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica in urma unei solicitari scrise din partea op economici inainte cu 1 zi de la casieria unitatii sau cu op.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR STEFAN CEL MARE NR 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 717245, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MIHAI EMINESCU
Adresa postala: COMUNA MIHAI EMINESCU, Localitatea: IPOTESTI, Cod postal: 717245, Romania, Tel.0231512183, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer