Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CIMP, CIMP-MOTI SI COLESTI (localitati componente orasului Vascau)


Anunt de participare numarul 28784/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA VASCAU
Adresa postala: str. Unirii, nr. 75, Localitatea: Vascau, Cod postal: 415800, Romania, Punct(e) de contact: DORIN STIOLE, Tel.0259336157, Email: [email protected], Fax: 0259336159, Adresa internet (URL): www.primaria-vascau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CIMP, CIMP-MOTI SI COLESTI (localitati componente orasului Vascau)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitati componente orasului Vascau Camp, Camp-Moti, Colesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR CIMP, CIMP-MOTI SI COLESTI, captare izvor, statie de pompare captare, racord electric, conducta de aductiune, rezervor de inmagazinare, retele de distributie, statie de pompare Tr II, desfaceri si refaceri sistem rutier (conform caietului de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 1, 760, 455EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5%, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In cazul in care este declarata castigatoare se va legaliza asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -certificat emis de catre D.G.F.P. privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fi inregistrat datorii la 31.12.2005 si 31.12.2006.-certificat emis de Primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.In caz de asociere se vor prezenta obiectele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat.Cerinta obligatorie: - certificat emis de catre DGFP privind achitarea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la 31.12.2005 si 31.10.2006.- certificat emis de Primaria Locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fi inregistrat datorii la 31.12.2006.In caz de asociere documentele mentionate vor fi prezentate de fiecare asociat.Cerinta obligatorie: -Se va prezenta certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii.-Se va prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.-se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat XNesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii 2004, 2005 si 2006. Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in 2005 si 2006.-se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2004, 2005, 2006. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 1.000.000 lei (fara TVA) (anexa formularul B2). In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitat XNesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) prestate in ultimii 5 ani insotita de certificate sau documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari (copie constract prestari de servicii, proces verbal de receptie, recomandare de la beneficiar). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba prestat in ultimii 5 ani o lucrare in valoare de maximum 528, 136.5 RON.-se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru prestarea serviciului de executie (anexa formularul C13A si formularul C13B), precum si contracte de referinta (Formularul C14).-se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele sau echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului de executie. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului de executie (Anexa formularul C11).-se va prezenta atestat privind certificarea sistemului calitatii pentru activitatea executie EN ISO 9001/2001, SREN ISO 14001:2005 sistem de management, sistem de management al sanatatii si al securitatii ocupationale, OHSAS 18001:2004. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de realizare
10%
Descriere:
3.
garantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau in numerar la casieria Primariei Vascau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Vascau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor in conditiile in care se prezinta o imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate la Curtea de Apel sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Vascau
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 75, Localitatea: Vascau, Cod postal: 415800, Romania, Tel.0259/336157, Email: [email protected], Fax: 0259/336159, Adresa internet (URL): www.primaria-vascau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer