Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Cricau, Craiva si Tibru, comuna Cricau , judetul Alba


Anunt de participare numarul 36610/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRICAU (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: STR. AXENTE SEVER NR.58 LOCALITATEA CRICAU JUDETUL ALBA, Localitatea: Cricau, Cod postal: 517265, Romania, Punct(e) de contact: ADELA STANEA, Tel.0258 845019, Email: [email protected], Fax: 0258 845101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Cricau, Craiva si Tibru, comuna Cricau , judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cricau, judetul Alba localitatile Cricau, Craiva si Tibru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea infrastructurii prin construirea sistemului de alimentare cu apa a localitatilor Cricau Craiva si Tibru, comuna Cricau, judetul Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lungimea retelei de distributie a proiectului "Alimentare cu apa a localitatilor Cricau, Craiva si Tibru, comuna Cricau , judetul Alba" este de 33990 m.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 235, 792RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea suplimentara de activitati cuprinzand cheltuieli diverse si neprevazute
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 50000 RONgarantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila din partea UE prin programul SAPARD, Masura 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate; declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute de art.181 din OUG 34/2006 modificata si completata; declaratia de participant la procedura; certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si contributiilor la bugetul de stat; certificat de atestare fiscala; certificat ORC, statutul si contractul de societate, acte aditionale, acte de functionare; imputernicire de semnatura pentru persoana autorizata sa semneze ofera si contarctul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe ultimii 3 ani
scrisoare de bonitate bancaralichiditate generala
scrisoare de confort bancar
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea supusa licitatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fie pozitiv> 30%> 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si recomandari din partea ISC pentru o lucrare inclusa in Formularul 12F;lista personalului implicat in proiect impreuna cu CV, diplome, atestate, in copie;o lucrare similara de aceeasi complexitate si valoare in ultimii 5 ani; lista utilajelor folosite proprii sau inchiriate pentru proiect; posibilitate de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.121570100115
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Autoritatii Contactante sau prin fila CEC avalizata de banca sau prin OP in contul RO51TREZ00224510220XXXXX dechis la Trezoreria Alba
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2007 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante: str. Axente Sever Nr.58 Cricau jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului; persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD Masura 2.1
VI.3) Alte informatii
Vizita pe teren este programata in data de 09.11.2007 ora 12.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu Nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contarctante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Cricau
Adresa postala: str. Axente Sever nr.58, Localitatea: Cricau, Cod postal: 517265, Romania, Tel.0258845019, Email: [email protected], Fax: 0258845101, Adresa internet (URL): www.primaria-cricau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 21:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer