Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Orastioara de Sus, Bucium, Ludestii de Jos, Costesti, comuna Orastioara de sus, judetul Hunedoara
Anunt de participare numarul 23263/12.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Orastioara de Sus (Primaria comunei Orastioara de Sus)
Adresa postala: sat Orastioara de Sus, nr. 133, judetul hunedoara, Localitatea: Orastioara, Cod postal: 337325, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Orastioara de Sus, Tel.0254-246650, In atentia: Borza Tiberiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254-246622
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Orastioara de Sus, Bucium, Ludestii de Jos, Costesti, comuna Orastioara de sus, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orastioara de Sus, Bucium, Ludestii de Jos, Costesti, comuna Orastioara de Sus
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari noi de alimantare cu apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari noi pentru alimantare cu apa: captare, aductiune, tratare, inmagayinare, distributie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare la licitatie 30000 lei-Garantia de buna executie 2% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-finantare prin OG 7/2006.Transele de plata se vor stabilii in conformitate cu prevederile metodologice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-certificat constatator eliberat de ORC
-certificat de inregistrare fiscala
-dovada platii la zi a datoriilor catre bugetul de stat si bugetele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 6000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
-lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 3 ani
-lista referitoare la instalatii si echipamente
-certificat privind implementarea standardului de asigurare a calitatii ISO 9001
-certificat privind implementarea standardului de protectie a mediului ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unor lucrari similare de minim 1500000 lei din maxim 3 contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: contravaloare caiet de sarcini in numerar la caseria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2007 14:00
Locul: Primaria comunei Orastioara de Sus
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-invitati-ofertanti sau imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia - contencios administrativ
Adresa postala: str. I.C.Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Orastioara de Sus
Adresa postala: orastioara de Sus, nr. 133, jud. Hunedoara, Localitatea: Orastioara de Sus, Cod postal: 337325, Romania, Tel.0254246650, Email: [email protected], Fax: 0254246622
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 17:33