Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Papiu Ilarian si Ursoaia, comuna Papiu Ilarian, judetul Mures
Anunt de participare numarul 39228/15.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PAPIU ILARIAN (PRIMARIA COMUNEI PAPIU ILARIAN JUD. MURES)
Adresa postala: com Papiu Ilarian, judetul Mures, Localitatea: Papiu Ilarian, Cod postal: 547445, Romania, Punct(e) de contact: MARIA KUPAS, Tel.0265/715009, In atentia: ViceprimarIvan Aurel, Email: [email protected], Fax: 0265/715113
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Papiu Ilarian si Ursoaia, comuna Papiu Ilarian, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Papiu Ilarian , satele Papiu Ilarian si Ursoaia , judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza: - conducta de aductiune din teava PEHD 6 - Dn 125 mm , lungime 1088 ml ; reteaua de distributie 17812 ml din teava PEHD 6 sau 10, Dn 63-180mm ; rezervor metalic 200mc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea : - conform caietului de sarcini
Domeniul: alimentari cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 2, 241, 615RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 33000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Ordonanta nr. 7/2006 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subconrtactant sau asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate , declaratie privind ne incadrarea in art. 181, declaratie privind calitatea de participant, certificate de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local, certificat de inregistrare si certificat constatator.
Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informati generale despre ofertant, bilant contabil la 30.06.2007. inregistrat la organele competente, scrisoare de bonitate privind cifra de afaceri, solvabilitate si lichiditate generala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimi trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare de 5000000 lei.Lichiditate minim100%Solvabilitate patrimoniala minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimi 5 ani , experienta similara, lista personalului care participa la executia lucrari si a personalului de conducere , declaratie referitoare la utilaje si instalatiile din dotare, personal de specialitate atestat, programul calitati pentru aceasta lucrareInformatii referitoare la subcontractati sau asociati
Certificate ISO 9001:2000, 14001:2004, 18001:2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara cel putin un contract cu valoarea minima 650000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
termen de executie
20%
Descriere:
3.
programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1230/10102007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritati contractante sau cu OP in contul nr. RO56TREZ4805006xxx000039 deschis la trezoraria Ludus , cod fiscal 5669384
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 11:30
Locul: Primaria Papiu Ilarian, str. Principala nr. 192, biroul Primarului , telefon 0265/715009, cp 547445
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau inputerniciti acestora prezentand inputernicirea
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Tribunalul Mures, loc. Tg-Mures , str. Bolyai , nr 30, cod postal 540067, telefon 0265/260323, fax: 0265/267856, imail: [email protected]
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Papiu Ilarian,
Adresa postala: str. Principala, nr. 192, Localitatea: Papiu Ilarian, Cod postal: 547445, Romania, Tel.0265/715009, Email: [email protected], Fax: 0265/715113
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 16:15