Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Plugova si Globurau din comuna Mehadia, jud.Caras-Severin
Anunt de participare numarul 81570/06.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MEHADIA (PRIMARIA COMUNEI MEHADIA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, BLOC A4, Localitatea: Mehadia, Cod postal: 327270, Romania, Punct(e) de contact: VASILE MUICA, Tel.0255-523121, Email: [email protected], Fax: 0255-523121, Adresa internet (URL): http: //www.primariamehadia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Plugova si Globurau din comuna Mehadia, jud.Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatilor Plugova si Globurau din comuna Mehadia, jud.Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimentare cu apa a satelor Plugova si Globurau din comuna Mehadia, jud.Caras-Severin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de alimentare cu apa
Valoarea estimata fara TVA: 3, 187, 044RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie bancara 60.000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata, Copie dupa (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, - Bilantul contabil din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizat si inregistrat de organele competente copie;
-Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 3.200.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Copia contractului;Copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - conform modelului anexat Formular nr. 12 H;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista persoanele responsabile direct de indeplinirea contractulu, Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor;Certificat, cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea care face obiectul procedurii , emis de organe competente in domeniu;
- Certificat, cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, emis de organe competente in domeniu;
- Certificat, cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al sanatatii si securitatii in munca OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 11:00
Locul: Consiliul Local al comunei Mehadia, str. Principala, Bl. A4, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic are dreptul de a participa la desxchiderea ofertelor cu imputernicire scrisa si copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mehadia Serviciul Juridic
Adresa postala: Mehadia str.Principala bl A4 parter, Localitatea: Mehadia, Cod postal: 327270, Romania, Tel.0255-523121, Fax: 0255-523121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 10:09