Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Rauti, Sanmartinu Maghiar si Pustinis
Anunt de participare numarul 91752/01.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA UIVAR (PRIMARIA COMUNEI UIVAR TIMIS)
Adresa postala: UIVAR, TIMIS, NR. 348, Localitatea: Uivar, Cod postal: 307445, Romania, Punct(e) de contact: PAVEL VAJDA, Tel.0256366501, Email: [email protected], Fax: 0256366501, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Rauti, Sanmartinu Maghiar si Pustinis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Rauti, Sanmartinu Maghiar si Pustinis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa a localitatilor Rauti, Sanmartinu Maghiar si Pustinis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A se vedea caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 169, 808RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 83.000 lei si Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea la art. 181
Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Copie certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006
Bilant contabil la data de 31.12.2007
Bilant contabil la data de 31.12.2008
Balanta de verificare la data de 31.12.2006
Balanta de verificare la data de 31.12.2007
Balanta de verificare la data de 31.12.2008
Fisa de informatii generale
Scrisoare de bonitate
Dovada privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 1.900.000 euro;Documente care demonstreaza ca operatorul economic are acces la/ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 300 zile in valoare de minim 4.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii trei aniDeclaratie privind utilajele, instalaliile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, specifice prezentei lucrariISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
Declaratie privind partea / parlile din contract care sunt indeplinite de subcontractantii si specializarea acestora, inclusiv Anexa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract, care a avut ca obiect executarea unei lucrari de alimentare cu apa, cu o valoare de minim 800.000 euro. Pentru aceasta conditie se vor prezenta contractul in copie si eventualele acte aditionale, procesele verbale de receptie si recomandari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Uivar
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.4641, Email: [email protected], Fax: 021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: str. Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256.498.054, Fax: 0256.498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Uivar
Adresa postala: nr. 348, Localitatea: Uivar, Cod postal: 307445, Romania, Tel.0256366501, Email: [email protected], Fax: 0256366501, Adresa internet (URL): www.primariauivar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2009 09:21