Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Salcia Tudor si Ariciu, comuna Salcia Tudor, judetul Braila
Anunt de participare numarul 61878/20.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SALCIA TUDOR (PRIMARIA COMUNEI SALCIA TUDOR BRAILA JUD BRAILA)
Adresa postala: COMUNA SALCIA TUDOR JUD BRAILA, Localitatea: Salcia Tudor, Cod postal: 817125, Romania, Punct(e) de contact: JEAN BUZATU, Tel.0239/698943, Email: [email protected], Fax: 0239/698943
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Salcia Tudor si Ariciu, comuna Salcia Tudor, judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Salcia Tudor, satele Salcia Tudor si Ariciu, judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie conducte aductiune, executie, extindere si inlocuire retele de distributie apa, subtraversare DJ 202
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45221211-4-Subtraversare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie conducte aductiune, executie, extindere si inlocuire retele de distributie apa, subtraversare DJ 202
Valoarea estimata fara TVA: 1, 645, 894.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 20000 lei RON cu OP, scrisoare de garantie bancara sau de punere la caseria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare conform OG nr.7/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibuilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr.34/2006
3. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat valabil la data deschiderii in original sau copie legalizata
4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii in original sau copie legalizata
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata6. Certificat de inregistrare fiscala in original, copie legalizata sau xerocopie certificata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Lista cuprinzand subcontractantii insotita si de acordurile de subcontractare
3. Situatiile financiare pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente in copii legalizate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor executate in ultimii 5 ani , minim 3 contracte
2. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice
3. Declartatie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
4. Certificat ISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii contractante in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului local SalciaTudor, localitatea Salcia Tudor, judetul Braila , cod postal 817125
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta deschiderii avand imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse la cnsc in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Salcia Tudor
Adresa postala: comuna Salcia Tudor, judetul Braila, Localitatea: Salcia Tudor, Cod postal: 817125, Romania, Tel.0239698943, Email: [email protected], Fax: 0239698943
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 10:37