Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR SOIMI,BORZ SI URVIS,COMUNA SOIMI,JUDETUL BIHOR


Anunt de participare numarul 51409/06.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOIMI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.39, Localitatea: soimi, Cod postal: 417555, Romania, Punct(e) de contact: ANA-NATALIA HUT, Tel.0259-324012, In atentia: DOMNULUI PRIMAR BARLE IOAN, Email: [email protected], Fax: 0259-324012, Adresa internet (URL): http: //www.primariasoimi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A LOCALITATILOR SOIMI, BORZ SI URVIS, COMUNA SOIMI, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SOIMI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa a localitatilor Soimi, Borz si Urvis, comuna Soimi, judetul Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 306, 926RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30000 lei care va putea fi constituita prin scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie va fi 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate din HGR nr.577/1997 si din bugetul local al comunei Soimi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va fi legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181, certificat emis de DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul de stat si certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Pentru a fi calificat nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 30.04.2008 sau o data ulterioara acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii 2005, 2006, 2007.Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe anii 2005, 2006, 2007 care trebuie sa fie de cel putin 9500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor relevante executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata o lucrare similara in valoare de minim 950000 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1299/24.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la caseria autoritatii contractante din comuna Soimi nr.39, judetul Bihor.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 14:00
Locul: Primaira Comunei Soimi, Comuna Soimi nr.39, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURETA DE APEL
Adresa postala: STRADA PARCUL TRAIAN NR.5, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Oradea, sectia contencios administrativ in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SOIMI
Adresa postala: nr.39, Localitatea: Soimi, Cod postal: 417555, Romania, Tel.0259/324012, Fax: 0259/324012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer