Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa a localitatilor Tibana, Garbesti, Poiana Manastirii, Alexeni, Moara Ciornei comuna Tibana jud. Iasi


Anunt de participare numarul 26790/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tibana (PRIMARIA TIBANA jud. Iasi)
Adresa postala: Comuna Tibana, jud. Iasi, Localitatea: tibana, Cod postal: 707530, Romania, Punct(e) de contact: MARIA DIACONU, Tel.0232325900, In atentia: Primar Diaconu Maria, Email: [email protected], Fax: 0232325900, Adresa internet (URL): www.primariatibana.ro, Adresa profilului cumparatorului: Administratie publica locala
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa a localitatilor Tibana, Garbesti, Poiana Manastirii, Alexeni, Moara Ciornei comuna Tibana jud. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele apartinatoare com. Tibana, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea alimentarii cu apa a localitatilor apartinatoare comunei Tibana jud. Iasi conform proiectului tehnic existent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentare cu apa a comunei Tibana. Executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 400, 000 si 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 70000 ron constituita prin scrisoare de garantie bancara prezentata in original Garantia de buna executie a contractului de furnizare va fi de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la fonduri Guvernamentale Ord. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici au dreptul de se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze, din punct de vedere formal, asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile de excludere prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Se solicita confirmarea prin prezentarea certificatelor emise de autoritatile competente; Declaratie privind neincadrarea in lista neagra a APDRP; Certificat de inregistrare fiscala; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/altele echivalente;Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate; Informatii generale; Certificarea Sistemelor de Managementul Calitatii. Documente conform caietului de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil/extras ultimii 3 ani; declaratie cifra afaceri ultimii 3 ani; Scrisoare bonitate bancara; Identificare financiara; Dovezi privind asigurarea riscului profesional nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net pozitiv; Cifra afaceri de cel putin 1000000 lei/an; Lichiditate mai mare de 30%; Descalificarea ofertantilor care prezinta oferte mai mici cu 10% decat pragul minim prevazutla sectiunea II.2.1; Solvabilitate mai mare de 100%; Sustinere financiara a investitiei in proportie de min 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani; Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea; Certificate asigurarea calitatii/protectia mediului aplicate la lucrare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte/Recomandari ale beneficiarilor la contracte lucrari pentru alimentare cu apa; Proces verbal receptie terminare lucrari/receptie finala vizata ISC; CV original, diplome, atestate, copii carti munca pentru personal conducere si implementare; certificat conformitate/calitate produse
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la caseria primariei Tibana
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 14:00
Locul: Primaria Tibana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Primar Diaconu Maria, Reprezentantii autorizati ai firmelor ofertante, Observatori desemnati de Ministerul Economiei si Finantelor - UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finantare de la fonduri Guvernamentale Ord. 7/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260.600, Email: [email protected], Fax: 0232/217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Tibana - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Tibana, Localitatea: Tibana, Cod postal: 707530, Romania, Tel.0232/325900, Email: [email protected], Fax: 0232/325900, Adresa internet (URL): www.primariatibana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2007 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer