Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA A SATELOR POIENI, CRIVINA SI PIETROASA, COM. PIETROASA DIN SURSA COMUNA
Anunt de participare numarul 21246/28.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETROASA (PRIMARIA COMUNEI PIETROASA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.109, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 307320, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Pietroasa, Tel.0256-334608, In atentia: Simoc Ioan, Email: [email protected], Fax: 0256-334608, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA A SATELOR POIENI, CRIVINA SI PIETROASA, COM. PIETROASA DIN SURSA COMUNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satele Poieni, Crivina, si Pietroasa, Comuna Pietroasa, Judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de: Sistem de alimentare cu apa realizarea retelelor de distributie apa in Satele Poieni, Crivina si Pietroasa, Comuna Pietroasa. Lucrari de captare de izvor si realizare conducta principala (artera)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de realizare a retelelor de distributie apa pe o lungime de 5, 15 km; Conducta artera 17, 35 km; Captare de izvor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 721, 864.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 30.06.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 17.000 RON, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul local si bugetul de stat (fonduri guvernamentale pe ORD.7/2006)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTANTIAsocierea de operatori va fi legalizata la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la ART. 181 din OUG 34/2006;Certificat Constatator emis de la Oficiul Registrului Comertului in ORIGINAL sau COPIE legalizata sau documente care dovedesc o forma de inregistrare (pentru persoanele fizice/juridice straine);Certificat inregistrare fiscala;Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale emis de Directia Generala de Finante Publice si Directia de Taxe si Impozite locale valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Lista subcontractanti;Centralizator financiar al obiectelor;Centralizator financiar al categoriilor de lucrari;Lista consumuri resurse mat;Lista consumuri mana lucru;Lista consumuri ore functionare utilaje;Lista consumuri transporturi;Fisa tehnica utilaje;Bilantul contabil la data de 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani minim - 6.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Detinere certificat ISO 9001;Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani;Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari;Fisa de informatii privind experienta similara;Programul calitatii; Lista cantitati lucrari;Grafic fizic si valoric;Liste cu personalul angajat si al cadrelor de conducere, dotari tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara- 4.000.000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
609/25.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face prin OP la Trezoreria Faget in CONTUL RO38TREZ62821360250XXXXX sau numerar la Casieria Consiliului Local al Comunei Pietroasa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 11:00
Locul: Primaria Pietroasa, judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMIS
Adresa postala: PTA. TEPES VODA, Nr. 2A, judet TIMIS, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.021/3321060, Email: [email protected], Fax: 021/3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G nr.34/2006; 10 zile de la data luarii la cunostiinta a actului respectiv
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA PIETROASA, JUDETUL TIMIS
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 108, Localitatea: PIETROASA, Cod postal: 307320, Romania, Tel.0256-334.608, Email: [email protected], Fax: 0256-334.608, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 16:18