Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA, COM. PLOSCUTENI, JUD. VRANCEA


Anunt de participare numarul 88045/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLOSCUTENI (CONSILIUL LOCAL PLOSCUTENI)
Adresa postala: COMUNA PLOSCUTENI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Ploscuteni, Cod postal: 627179, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN SOLOMON, Tel.0237/272400, Email: [email protected], Fax: 0237/272400, Adresa internet (URL): com ploscuteni, jud vrancea, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA, COM. PLOSCUTENI, JUD. VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COM PLOSCUTENI
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INFIINTARE RETEA ALIMENTARE CU APA, COM PLOSCUTENI, JUD. VRANCEA, INCLUSIV STATIE POMPARE, CLORINARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 969, 006RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2009 pana la 23.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE- 42000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: prezentare formular tip (certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, ) emis de Administratia Finantelor Publice, cu valabilitate la data depunerii ofertei.(original sau copie legalizata)
-Se solicita Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice: prezentare formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei.(original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale-¦ Se completeaza Formular 2
Cerinta minima:
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu6.800.000 lei-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilanutri contabile in copie legalizata pentru anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente)-situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3(trei) ani.
-Lichiditate generala :
(active circulante/datorii curente x 100): mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.
-Solvabilitate patrimoniala :
(capital propriu/total pasiv x100):
mai mare de 30%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (se regaseste in formularul de informatii generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Se va prezenta o lista a principalelor lucrari de constructii, executate in ultimii 5 ani , continand valori, perioade de executie, beneficiari. Pentru lucrarile mentionate vor fi depuse copii de pe contracte de executie, procese verbale de receptie sirecomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari , avizate de ISC.
Cerinta minima: -indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare receptionate si cu recomandaredin partea beneficiarului in valoare de 2.800.000 lei fara TVA.
¦ Se completeaza Formular 12F
-Declaratie care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului
Cerinta minima executie:
-Coordonator proiect, inginer specialitateaconstructii sau constructii edilitare, experienta minima in lucrari de 15 ani.
-Responsabil tehnic cu execurtia RTE atestat in domeniile instalatii pentru construtii, experienta minima 5 ani.
-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile constructii edilitare - experienta minima 3 ani.
Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic si a responsabilului cu calitatea si ale altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului. Se completeaza Formular 12I
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinta minima:
- Statie preparare betoane 30 mc/ora- Laboratoare autorizate in domeniu
- Compactoare3 buc.
- Buldoexcavator 2 buc.
- Excavator 2 buc
- Autogreder 1 buc.
- Incarcator frontal2 mc.2 buc.
- Autobetoniera 3 buc.
- Autobasculante5 buc.
- Aparat sudura polietilena
Documente solicitate:
- Fisa tehnica a statiei de betoane
- Autorizatia laboratorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 11:00
Locul: PRIMARIA PLOSCUTENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DETALII DE EXECUTIE, PLANURI DE INCADRARE FIIND PE FORMAT A0 VOR FI RIDICATE DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: (040)0213104641, Email: [email protected], Fax: : (040)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 4, ,Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.: 0234513678, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria ploscuteni
Adresa postala: com ploscuteni, Localitatea: ploscuteni, Cod postal: 627179, Romania, Tel.0237272400, Email: [email protected], Fax: 023727200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer