Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA, COM. PLOSCUTENI, JUD. VRANCEA
Anunt de participare numarul 94846/24.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLOSCUTENI (CONSILIUL LOCAL PLOSCUTENI)
Adresa postala: COMUNA PLOSCUTENI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Ploscuteni, Cod postal: 627179, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN SOLOMON, Tel.0237/272400, Email: [email protected], Fax: 0237/272400, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA, COM. PLOSCUTENI, JUD. VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COM PLOSCUTENI JUD VRANCEA
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INFIINTARE RETEA ALIMENTARE CU APA, COM PLOSCUTENI, JUD. VRANCEA, INCLUSIV STATIE POMPARE, CLORINARE, MAGAZIE DE APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 400, 251RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2010 pana la 16.04.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE- 40000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL prin H.G.R. nr. 1256/2005, de modificare si completare a H.G.R. nr. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE /SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: prezentare formular tip (certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, ) emis de Administratia Finantelor Publice, cu valabilitate la data depunerii ofertei.(original sau copie legalizata)-Se solicita Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice: prezentare formular tip eliberat de Directia de impozite si taxe locale, cu valabilitate la data depunerii ofertei.(original sau copie legalizata)Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata2.Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale-¦ Se completeaza Formular 2Cerinta minima: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 6.800.000 lei-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilanutri contabile in copie legalizata pentru anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente)-situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3(trei) ani.-Lichiditate generala : (active circulante/datorii curente x 100): min. 98%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (se regaseste in formularul de informatii generale)
-Ofertantul va face dovada, ca la data deschiderii ofertelor, dispunede resurse financiare in valoare de 10 % , din valoarea ofertata fara TVA, in lei pentru demararea lucrarilor si executarea acestora , pina la scadenta platilor(are lichiditati in cont curent-prin extras de cont, beneficiaza de imprumuturi sau linii de credit cu acces deschis-prin scrisori ale bancilor sau institutiilor creditoare ).Ofertantul va prezenta o declaratie notariala , din care sa rezulte ca resursele financiare de 10 %, disponibile , vor fi folosite , numai pentru realizarea lucrarilor , din contractul ofertat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima: -indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari similare receptionate , recomandaredin partea beneficiarului in valoare de 3.000.000 lei, fara TVA.-Declaratieprivind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului
Cerinta minima executie:
-Sef santier- inginer specialitateaconstructii sau constructii edilitare
-Responsabil tehnic cu execurtia RTE atestat in domeniile instalatii pentru construtii.
-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile constructii edilitare .
-Declaratieprivind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, Cerinta minima:
-Statie de betoane 30 mc/ora
- Buldoexcavator1buc.
- Excavator 1 buc
- Autogreder 1 buc.
- Incarcator frontal1 buc.
- Autobetoniera2buc.
- Autobasculante2 buc.
- Aparat sudura polietilena 1buc
-Echipament de foraj la mare adincime 1buc
-Generator curent electric mobil 1 bucCerinte obligatorii: ISO 9001/2008, : SR EN ISO 14001/2005. OHASAS 18001/2008 , (sau echivalent)SA 8000/2008 (sau echivalent )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executiei lucrarilor
10%
Descriere:
3.
. Durata garantieilucrarilor minim 24 luni- max 48 luni
10%
Descriere:
4.
Durata asistentei tehnice gratuit dupa terminarea garantiei lucrarilor, minim 12 luni - maxim 24 luni
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 11:00
Locul: PRIMARIA PLOSCUTENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor, experti externi cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DETALII DE EXECUTIE, PLANURI DE INCADRARE FIIND PE FORMAT A0 VOR FI RIDICATE DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234513678, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria ploscuteni
Adresa postala: com ploscuteni, Localitatea: ploscuteni, Cod postal: 627179, Romania, Tel.0237272400, Email: [email protected], Fax: 023727200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 08:09