Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa com. Scaesti, jud. Dolj


Anunt de participare numarul 20622/25.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCAESTI
Adresa postala: COMUNA SCAESTI, Localitatea: Scaesti, Cod postal: 207515, Romania, Punct(e) de contact: OLGUTA PULTICA, Tel.0251447007, Email: [email protected], Fax: 0251447007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa com. Scaesti, jud. Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Scaesti, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa comuna Scaesti, judetul DoljElaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului
Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare , valoare maxima admisa - 135774 lei, Executie - valoare maxima admisa 2.468.614 lei, total 2.604.388 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 604, 388RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 30.000 leiGarantia de buna executie - 8% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006).Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata, maxim 3.Durata de executie a contractului, maxim 01.09.2008, termen aprobat de APDRP
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Statutul societatii si actele aditionale , dupa caz, actul constitutiv/aut.de functionare/alte echivalente;pers.jur. straine(traducere in limba romana, legalizata)Cerinta obligatorie : doumente doveditoare privind forma de inregistrare /apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Scrisoare de bonitate bancara, Bonitate financiara, Contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a creditului obtenabil
(minim 35% din valoarea licitata)Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 3 ori valoarea contractului. Lichiditate generala mai mare de 100 %, Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare, Sistemul de management al calitatii , Echipament necesar derularii proiectului, Experti pentru elaborarea documentatiei de proiectare si executia lucrarilorExperienta profesionala, minim 3 ani , minim 3 proiecte de acest gen - Certificat emis de un organism de acreditare/Echipamente si personal care sa acopere intraga gama de specialitati specifice proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Programul calitatii
25%
Descriere:
3.
Durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.121541700153/28.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: depunerenumerarla casieria Primaria Scaesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 11:00
Locul: Sala consiliu - Consiliul Comunal Scaesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de centrul regional de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit Craiova.Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor, conf. art.33, din HGR nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentu Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd.Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publice Consiliul local
Adresa postala: Com. Scaesti, Jud. Dolj , Localitatea: Scaesti, Localitatea: Scaesti, Cod postal: 207515, Romania, Tel.0251447007, Fax: 0251447007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer