Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA CALINESTI CU SATELE CALINESTI, COPACEANCA, MARITA, LICURICIU SI ANTONESTI - JUDETUL TELEORMAN


Anunt de participare numarul 85270/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA CALINESTI
Adresa postala: CALINESTI, judetul Teleorman, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 147055, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Calinesti, judetul Teleorman, Tel.0247 431177, In atentia: Jalba Marius Dumitru, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 431004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNACALINESTI CU SATELE CALINESTI, COPACEANCA, MARITA, LICURICIU SI ANTONESTI - JUDETUL TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Calinesti, judetul Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de alimentare cu apa in conformitate cu proiectul tehnic intocmit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
76300000-6-Servicii de foraj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor de alimentare cu apa in conformitate cu proiectul tehnic intocmit.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 711, 841RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 leiCuantumul garantiei de buna executie = 5 % din pretulcontractului pentru valoarea de executie, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OGnr 7/2006 -Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaFormularul nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataFormular nr.12B
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, valabile in perioada desfasurarii procedurii.-sau autorizatie de functionare/altele echivalente.
Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente .
-Cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min.7.000.000 lei, (Formular B2)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anualape ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min.7.000.000 lei, (Formular B2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular nr. 12F)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr.12 I)
Se vor atasa:
-CV-urile persoanelor de conducere, precum si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
-Autorizatia responsabilului cu controlul tehnic alcalitatii in constructii pentru domeniul: Lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciareC. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular nr.12H.- Autorizatie laborator sau un contract de colaborarepentru executia lucrarilor de laborator. In cazul in care ofertantul prezinta un contract de colaborare, acesta va prezenta dovada ca operatorul economic cu care este incheiat contractul detine autorizatie pentru laborator .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani contracte de lucrari de alimentare cu apa dupa cum urmeaza: -suma valorilor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 3.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2009 11:00
Locul: 15.09.2009 ora 11.00 la Consiliul Localal ComuneiCALINESTI Judetul Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta imputernicirea societatii ofertante, precum si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu poate fi postata integral electronic din motive tehnice. Aceasta poate fi ridicata, gratuit, de la sediul autoritatii contractante (de luni pana vineri intre orele 8-16, pana pe data de 11.09.2009), in baza unei cereri scrise, semnata si stampilata, in termen de maxim 4 zile de la inregistrarea solicitarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Teleorman - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Independentei Nr.22Localitatea Alexandria, Judetul Teleorman, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140041, Romania, Tel.0247 311323, Email: [email protected], Fax: 0247 311323
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Calinesti
Adresa postala: Comuna Calinesti, judetul Teleorman, Localitatea: Calinesti, Cod postal: 147055, Romania, Tel.0247431004, Email: [email protected], Fax: 0247431004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer