Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA BUDESTI, JUDETUL VILCEA
Anunt de participare numarul 20533/22.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEA BUDESTI (Primaria Comunei Budesti)
Adresa postala: SATUL BUDESTI, NR.14, Localitatea: Budesti, Cod postal: 247055, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN SOARE, Tel.0250760374, Email: [email protected], Fax: 0250760590, Adresa internet (URL): www.primariabudestivl.ivex.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNA BUDESTI, JUDETUL VILCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Budesti, judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA PRIN RACORDARE IN CONDUCTA MAGISTRALA DN 600 RM. VILCEA DRAGASANI, 2 REZ.A 200 MC, 1 REZ. 100 MC, 3 REZ. TAMPON DE 50 MC, 3 STATII DE POMPARE, 50.25 KM DE RETEA DE APA DIN P.E. CU DIAMETRE INTRE 125 SI 75 CM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 3, 049, 256 RON
Valoarea estimata fara TVA: 3, 049, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 60.000 RON , constituita prin scrisoarede garantie bancara;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 90% si Buget local 10 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE SI SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie proprie raspundere privind eligibilitatea ( formular A) -Declaratie privind neincadrarea la art.181 (formular B) - certificate fiscale plata taxe si impozite buget stat si locale -data de referinta - Certificat constatator emis ORC - Certificat de Inregistrare persoana juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada Cifrei medii ultimii 3 ani ( formular C.1) - min. acceptat 11.000.000 RON - Scrisoare de Bonitate - formular C.2- ( Lichiditate si Solvabilitate ) - min acceptat Lichid>100% si Solvabilit>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista lucrari executate in ultimii 5 ani(formularD)cu dovada executariicel putin un contract similar cu val.>2.900.000 RON-Lista parc masini/utilaje(formular E)-certificat implementare sistem Management al Calitatii-Dovada existentei in schema a unui resp.tehnic atestat MLPAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei(lei fara TVA)
60%
Descriere:
2.
durata de executie-luni-
10%
Descriere:
3.
durata acordata garantiei de buna executie a lucrarii
10%
Descriere:
4.
calitatea executiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Comunei Budesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza unei imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Site-uri internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: Legislatie fiscala: www.mfinante.ro;Legislatia protectiei mediului : www.mmediu.ro;Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.roMentionam ca prezentul anunt a mai fost publicat in SEAP cu nr.17516 din 06.06.2007, orele 9, 19, dar din motivul ca in aceea perioada nu a functionat internetul nu am putut respecta cele 24 ore pentru a transmite anuntul catre MFP si M.OF.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr. 6 sector 3 , , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti -sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Adresa postala: Str. Victoriei , Nr.22 , , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110017 , Romania, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BUDESTI BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: Adresa postala: SAT BUDESTI, COM. BUDESTI, JUD. VILCEA, , Localitatea: Budesti , Cod postal: 247055 , Romania , Tel.0250760374 , Fax: 0250760590, Localitatea: Budesti, Cod postal: 247055
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 11:41