Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 99172/03.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Galicea
Adresa postala: primaria Galicea, str. Galicea, com. Galicea, jud. Valcea, Localitatea: Galicea, Cod postal: 247205, Romania, Punct(e) de contact: Elena Fumuru, Tel.762160, Email: [email protected], Fax: 762160, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: activitate principala: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GALICEA JUDETUL VALCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 296, 505RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE- 90000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI GUVERNAMENTALE ALOCATE PRIN H.G 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta. la art. 180 din OUG. 34/ 2006; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/ 2006; certificat de atestare fiscala emis de DGFP teritoriala privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat;certificat de atestare fiscala emis de DGFP teritoriala privind plata impozitelor, taxelor locale catre bugetele locale, valabile la data deschiderii ofertelor.cazier fiscal eliberat de catre DGFP, cazier judiciar, certificat constatator eliberat de orc valabil la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare emis de orc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati vizate si inregistrate- copiii semnate si stampilate" conform cu originalul", scrisoare de bonitate emisa din partea bancii cu care lucreaza ofertantul
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 16000000 lei. in cazul IMM-urilor cf. legii nr. 346/2004 nivelul cifrei de afaceri se admite in procent de 50%din valoarea de 16000000 lei cu conditia prezentatii dovezii de incadrare in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri cerintele privind situatia financiara pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati, fiecare asociat va prezenta: informatii generale, copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati si declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim 3000000 lei. Pentru lucrarile prezentate ca similare se vor prezenta copii a contractelor de executie a lucrarilor si a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari in original sau in copie" conform cu originalul" pentru lucrarile prezentate ca si lucrari similare. declaratiile privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, declaratiile privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii referitoare la personalul de conducere. Trebuie sa dispuna de standarde de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001, OHSAS 18001; standarde de protectie a mediului: ISO 14001 toate in copie legalizata sau echivalent al acestora. in cazul IMM-urilor, asociatilor cerintele privind capacitatea tehnica pot fi indeplinite prin cumul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 10:00
Locul: PRIMARIA GALICEA, NR.30, STR. PRINCIPALA, COM.GALICEA, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE SI OFERTANTII SAU REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR.22, ,Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248233828, Adresa internet (URL): www.justitiarges.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al Primariei comunei Galicea
Adresa postala: str. Principala, nr. 30, Localitatea: GALICEA, Cod postal: 245207, Romania, Tel.0250762160, Email: [email protected], Fax: 0250762160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer