Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 98347/20.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Galicea
Adresa postala: primaria Galicea, str. Galicea, com. Galicea, jud. Valcea, Localitatea: Galicea, Cod postal: 247205, Romania, Punct(e) de contact: Elena Fumuru, Tel.762160, Email: [email protected], Fax: 762160, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: activitate principala: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Galicea, judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA A COMUNEI GALICEA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 804, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE- 80000 leiGARANTIA DE BUNA EXECUTIE- 5% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri guvenamentale alocate prin H.G 577/ 1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 .Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ( neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006).
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.prezentare Certificat constatator emis de O R C.Certificat de inregistrare emis de O.R.C. de pe langa Tribunalul de pe raza caruia isi are sediul social.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Identificarea financiara, copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati inreg. la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente- copie semnata si stampilata"conform cu originalul" ; scrisoare de bonitate din partea bancii finantatoare, valabila la data desch. ofertei; sit. financ. la 31.12.2008 vizata de A. F.P.; declaratie privind incadrarea intreprinderii in categ. I.M.M-urilor (daca este cazul).In cazul unei asocieri, cerintele privind sit. financ. pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati, cu exceptia lichiditatii generale care trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. Cifra de afaceri a subcontractantilor nu se ia in calcul.Cand oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta: Informatii generale, Copii ale bilanturilor contab. pe ultimii 3 ani incheiati , Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M-urilor (daca este cazul). Op. ec. care se asociaza trebuie sa faca dovada ca impreuna indeplinesc conditiile de I.M.M. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii I.M.M-urilor.Nivel specific minim necesar: - valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de: 15.609.000 lei; lichiditatea generala (active circulante/ datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mica sau egala de 100%. - prez.documente Scrisoare de bonitate din partea unei banci cu care lucreaza ofertantul, valabila la data deschiderii ofertei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de5.500.000 lei. Pentru lucrarile prezentate ca similare pentru care va prezenta copia contractelor de executie a lucrarilor si a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari in original sau in copie " conform cu originalul" pt. lucrarile prezentate ca si lucrari similare.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa dispuna dedotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe disponibilizate pentru indeplinirea contractului : licenta de transport, autobasculante- 2 buc , autobetoniere- 1 buc laborator gradul II , autogeder- 1 buc , cilindru compactor- 2 buc , excavator 2bucati, buldozer-2bucati, vibrator beton-1 buc , aparat de sudura SD(sudura pentru electrofuziune) -1bucata, aparat de sudura SRM(sudura capa la cap ) in PE-HD-1buc, -buldoexcavator- 2 buc. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind capacitatea tehnica pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, informatii referitoare la personalul de conducere; trebuie sa dispuna de personalul strict necesar lucrarii(1inginer instalatii pt. constructii, 1ing. constructii civile, 1 responsabil RTE, CQ angajat, 1 coordonator protectia muncii atestat si autorizat de MINISTERUL Muncii si Solidaritatii Sociale) .Trebuie sa dispuna deStandarde de asigurare a calitatii: certifict ISO 9001, OHSAS 18001;Standarde de protectia mediului ISO 14001; Standarde de management al responsabilitatii sociale SA 8000/2008, toate in copie legalizata sau echivalent al acestora. In cazul IMM-urilor cerintele privind capacitatea tehnica pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 11:00
Locul: PRIMARIA GALICEA, NR. 30, STR. PRINCIPALA, COMUNA GALICEA, JUDETUL VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie si ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: STRADA VICTORIEI NR. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248233828, Adresa internet (URL): www.justitiarges.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al primariei comunei Galicea
Adresa postala: str. Principala, nr. 30, Localitatea: Galicea, Cod postal: 245207, Romania, Tel.0250/762160, Email: [email protected], Fax: 0250/762160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2010 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer