Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA NEREJU, JUDETUL VRANCEA


Anunt de participare numarul 78370/26.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA NEREJU (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: SAT NEREJU, COMUNA NEREJU, JUD.VRANCEA, Localitatea: Nereju, Cod postal: 627225, Romania, Punct(e) de contact: MILISOR SBIRCIOG, Tel.0237266200, Email: [email protected], Fax: 0237266200, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNA NEREJU, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA NEREJU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTARE CU APA COMUNA NEREJU (PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI "ALIMENTARE CU APA NEREJU, JUD. VRANCEA" SI PUNERE IN FUNCTIUNE STATIE TRATARE
Valoarea estimata fara TVA: 6, 142, 230.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 60000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU ORDIN DE PLATA.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTI ECONOMICI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularele 12A-Declaratii privind eligibilitatea, 12B-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, 12C-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Se vor prezenta certificate care sa ateste plata la zi a obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local;
-Formularul 12D-Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003 ;
-CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE;
-CERTIFICAT CONSTATATOR, EMIS DE ORC ORIGINAL SAU IN COPIE LEGALIZATA -NU MAI VECHI DE 30 DE ZILE;
-CAZIER FISCAL ELIBERAT DE DGF;
-COPIE DUPA STATUTUL SOCIETATII;
-CAZIER JUDICIAR PENTRU ADMINISTRATORUL SOCIETATII.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente - se vor prezenta si de catreasociati ;
-prezentarea Formularului B2 INFORMATII GENERALE - se va prezenta si de catre asociati ;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ; incadrarea cifrei medii pe ultimii 3 ani peste pragul de 18.000.000 LEI - se va prezenta si de catre asociati;
-lichiditatea globala medie din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100%- se vor prezenta si de catre asociati;
-solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30% -se vor prezenta si de catre asociati;
-se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional (polita) pentru lucrari de constructie alimentare cu apa-cerinta minima :1.000.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANIFORMULAR 12F. Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani a unei lucrari similare in valoare de 3.000.000 lei fara TVA, sau a 3 (trei) contracte de lucrari similare receptionate in valoare cumulata de 5.000.000 lei fara TVA, 2.Lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani FORMULAR 12 E. Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 3 ani a 3 (trei) contracte de serviciisimilare receptionate in valoare cumulata de 450.000 lei fara TVA
3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, FORMULAR 12H
-Cerinta minima executant lucrari Toate utilajele si mijloacele de transport conform Listelor de cantitati necesare :
e) Cerinta minima servicii proiectare : - soft specializat licentiat proiectare in specialitatea alimentare cu apa;
- aparat pentru masuratori;
- alte dotari necesare care sa probeze elaborarea unor proiecte corespunzatoare.
-FORMULAR 12I-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ;
-Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia si unul cu controlul tehnic de calitate-4) Dovada apartenentei ofertantului la o asociatie profesionala (doar pentru ofertantul care va realiza serviciile de proiectare)
-FORMULAR 12G-formular cu subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora;
-ISO 9001/2000-certificat care atesta implementarea sistemului de calitate;
-SR EN ISO 14001/2004-certificat care atestarespectarea anumitor standarde de protectie a mediului ;
-OHASAS 18001/1999-certificat care atestarespectarea anumitor standarde de protectie a muncii si a securitatii ocupationale ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 20 angajati direct productivi dovediti cu copii conform cu originalul dupa cartile/contractele de munca(pentru ofertantul care va realiza executia de lucrari);plus personal de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
60%
Descriere:
2.
TERMEN DE GARANTIE
15%
Descriere:
3.
DURATA DE EXECUTIE A PROIECTULUI TEHNIC
10%
Descriere:
4.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 14:00
Locul: PRIMARIA NEREJU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE SI COPIE DUPA BULETIN. REPREZENTANTI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILILUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA NEREJU
Adresa postala: COMUNA NEREJU, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: NEREJU, Cod postal: 627225, Romania, Tel.0237/266200, Email: [email protected], Fax: 0237/266200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer