Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA, COMUNA PINCESTI, JUD BACAU
Anunt de participare numarul 17113/04.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PANCESTI (CONSILIUL LOCAL PANCESTI)
Adresa postala: COMUNA PANCESTI, JUDETUL BACAU, Localitatea: Pancesti, Cod postal: 607415, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA DAVID, Tel.0234/288080, Email: [email protected], Fax: 0234/288388, Adresa internet (URL): www.primariapancesti.judetulbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA, COMUNA PINCESTI, JUD BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATILE APARTINATOARE COMUNEI PINCESTI: DIENET, PINCESTI, MOTOC, PETRESTI, SOCI SI FUNDU-VAII
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Invitatia cuprinde realizarea lucrarilor de construire a 2 sisteme de alimentare cu apa incluzand (sursa, aductiune, inmagazinare+tratare, distributie, alimentare cu energie electrica)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari conform listelor de cantitati din oferta.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 40000 RON.garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri finantate din Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural conform OG nr.7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociatie-subcontractanti, cu conditia precizarii partilor care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale acestora.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoana juridica inregistrata, cu domeniul de activitate in constructii edilitare
1.declaratii privind eligibilitatea
2.declaratia privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta 34
3.prezentare indeplinirea obligatiilor fiscale
4.capacitate de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratia bancara
2.bilant contabil
3.informatii privind cifra de afaceri
4.solvabilitate patrimoniala
5.lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lichiditate generala: minim 100%-solvabilitate patrimoniala: minim 30%-resurse financiare disponibile: minim 1000000 RON-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 12000000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.principale lucrari in ultimii 3(trei) ani
2.experienta similara
3.declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
4.informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
5.informatii privind subcontractanti si asocierea (daca este cazul).
6.standarde de asigurare a conditiilor de munca si a protectiei muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara: realizarea, in ultimii 5 ani, a cel putin 3 lucrari similare, din care minim o lucrare de alimentare cu apa, intr-o valoare de minim 2500000 RON, care cuprinde minim 20 km de retele de alimentare cu apa si lucrari anexe (sursa, inmagazinare, tratare, alimentare cu energie electrica).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1285/25.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, LA CASIERIA INSTITUTIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORII AUTORIZATI AI AUTORITATII CONTRACTANTE.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR6, SECTOR3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 22:30