Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa comuna Tanasoaia


Anunt de participare numarul 66226/13.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tanasoia (Consiliul Local Tanasoia)
Adresa postala: Tansaoaia, Localitatea: Tanasoaia, Cod postal: 627336, Romania, Punct(e) de contact: Romeo Vulpe, Tel.0237-270101, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0237-270101, Adresa internet (URL): www.primariatanasoaia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa comuna Tanasoaia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Tanasoaia, Galbeni, Vladnic de Sus, Nanesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Sursa de apa
-Retea de aductiune-2400ml
-Gospodaria de apa -200mc
-Retea de distributie 17360ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sursa de apa la 120 m adancime, reteaua de aductiune -2400ml, un camin golire, o subtraversare la DJ, o traversare aeriana, camin de vane cu dispozitiv de dezinfectie;
gospodaria de apa de 200mc- rezervor suprateran, radial din ba cuplat cu o camera de vane;
reteaua de distributie -17360ml 18 camine de vane, 11 camine de golire, 11hidranti, 22 cismele, 4 subtraversari la DJ, 4 traversari aeriene
Valoarea estimata fara TVA: 2, 086, 026RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 40000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati comerciali, subcontractanti, asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe proprie raspundere F 12A, F 12B;
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor; inclusiv pentru subcontractanti (daca este cazul);
-certificat constatator emis de ORC, din care sa reiasa ca obiect de activitate, executia lucrarilor pentru care se va atribui contractul de achizitie publica;
-certificat de inmatriculare actualizat emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-bilantul contabil;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin 2.000.000lei cumulat pe cei trei ani- pentru operatorul nou infiintat in anul 2007 -500.000lei;
- incheierea cu profit;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani F 12F;
-declaratie privind efectivul mediu anual F12I;
-declaratie privind dotarile specifice, utilajele F12H;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani, a minim un contract de cel putin 1000000lei;
-sef santier, sef punct lucru, responsabil CQ, responsabil RTE, sudori autorizati in polietilena- care au executat cel putin o lucrare similara;
- existenta utilajelor specifice lucrarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
973/08.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: Primaria Tanasoaia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
teremenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatatordespre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
achizitii publice
Adresa postala: Primaria Tanasoaia, comuna Tanasoaia, Localitatea: Tanasoaia, Cod postal: 6270335, Romania, Tel.0237/270101, Email: [email protected], Fax: 0237/270101, Adresa internet (URL): www.primariatanasoaia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2008 18:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer