Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA TITESTI, JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 19668/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TITESTI (PRIMARIA TITESTI)
Adresa postala: COM.TITESTI, JUD. VALCEA, Localitatea: Titesti, Cod postal: 247492, Romania, Punct(e) de contact: PETRU ROUA, Tel.0250756903, Email: [email protected], Fax: 0250756903
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA COMUNA TITESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA TITESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 CAPTARI DE SUPRAFATA, 1 BAZIN DESNISIPARE, 1 BAZIN FILTRARE, 1 REZERVOR 200 MC, 1 RETEA ADUCTIUNE SI DISTRIBUTIE P.E., DE=50-200 MM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI TEHNICE SI CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 263, 696.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 45000 RON, constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 90% si Buget local 10%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE SI SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie proprie raspundere privind eligibilitatea (Formular A);
- Declaratie privind neincadrarea la art.181 (Formular B);
- Certificate fiscale plata taxe si impozite buget stat si locale - data de referinta 29.06.2007;
- Certificat constatator emis ORC;
- Certificat de inregistrare persoana juridica;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada cifrei medii ultimii 3 ani (Formular C1)- minim acceptat 11000000 RON;
- Scrisoare de bonitate - formular C2 -(lichiditate si solvabilitate) - minim acceptat Lichid>100% si Solvabilit>30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular D)cu dovada executarii cel putin un contract similar cu val. >2900000 RON;
- Lista parc masini/utilaje (Formular E);
- Certificat implementare sistem Management al Calitatii;
- Dovada existentei in schema a unui responsabil tehnic atestat MLPAT;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Durata garantiei lucrarii
10%
Descriere:
4.
Calitatea executiei
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise transmise pe fax 0250-756903, prin virament sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ Pitesti
Adresa postala: strada Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI TITESTI - BIROUL DE ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: Sat Titesti, Localitatea: TITESTI, Cod postal: 247492, Romania, Tel.0250-756900, Email: [email protected], Fax: 0250-756903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer